تبدیل گروه خصوصی به عمومی (Private به Public)

ساخت گروه عمومی تلگرام

گروه های عمومی تلگرام ، مانند کانال‌ ها آیدی دارند، یعنی میتوان با آیدی گروه وارد آن شد و حتما نیازی به لینک خصوصی نیست! ساخت گروه عمومی در تلگرام و حتی تبدیل گروه خصوصی به عمومی امکانپذیر شد.
جالبه بدونید ابتدا که این قابلیت فراهم شد (حدود 2 سال پیش) تلگرام اعلام کرد که برخی کشورها (مثل ایر‌‌ان و …) به دلیل اینکه نقش بیشتری در تولید محتوای اسپم دارند، نمی‌توانند برای گروه شان آیدی انتخاب کنند و نه می‌توانند اینگونه گروه‌ها را ببینند.

اما خبر خوشحال کننده اینه بالاخره گروه‌های عمومی برای ایر‌انیان آزاد شد! از هم اکنون در صورتی که گفتگویی دارید می‌توانید به تنظیمات اون رفته و آیدی‌ برای گفتگوی خود تنظیم کنید و دیگران برای پیوستن به گروهتان میتوانند از آن آیدی استفاده کنند.
اما به دلیل اسپم فراوان گروه های عمومی خارجی و گروه هایی که سازنده گروه اکانت با شماره مجازی دارند، حالت “فقط خواندنی” باز می‌شوند، امیدواریم به زودی این محدودیت نیز کامل برداشته شود.

برای تبدیل گروه خصوصی به عمومی چیکار کنیم؟

برای تبدیل گروه خصوصی به عمومی وارد گروه موردنظر شوید و سپس روی اسم گپ در بالای صفحه کلیک کنید، در همان بالای صفحه مداد را لمس کنید تا وارد تنظیمات گپ خود شوید. در اینجا گزینه Group Type را بزنید.

تبدیل گروه خصوصی به عمومی

حالا شما باید Public Group را انتخاب کنید و یک آیدی در قسمت Permanent link درج کنید تا از این به بعد مردم با آیدی شما وارد گپ شده و گزینه جویین را بزنند. توجه کنید در انتخاب آیدی که اگر با عبارت سبز رنگ زیر مواجه شدید ان آیدی درست است و اگه متن قرمز رنگ اومد یعنی آیدی نامعتبره یا از قبل وجود داشته است.

تبدیل گروه خصوصی به عمومی

پس از عمومی شد Group شما از این به بعد کاربران از قسمت ذره بین یا سرچ با سرچ نام به گپ شما دسترسی خواهند داشت و حفظ و انتشار ان آسان خواهد شد

با عمومی شدن گروه قبل اینکه کاربر وارد شود خواهد توانست محتوای گپ را مشاهده کند بدون اینکه عضو شود، برای مدیریت گروه هم میتوانید از ربات ضد لینک استفاده کنید.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا