خانه » تلگرام » رفع مشکل This phone number is banned | محروم یا بن شدن شماره

رفع مشکل This phone number is banned | محروم یا بن شدن شماره

پیام‌های This phone number is banned و invalid phone number یعنی چه و این خطاها چگونه رفع میشوند؟ اگر هنگام ثبت نام با پیام‌های “این شماره تلفن محروم و ممنوع شده است” مواجه شدیم برای رفع بن شدن شماره موبایل چیکار کنیم؟ اصلا نگران نباشید، ما بطور کامل برای حل این مشکل به شما توضیح خواهیم داد و شمارتون و آزاد خواهیم کرد.

به طور کلی دو پیام برای کاربران هنگام ورود به تلگرام وجود دارد. 1- مسدود شدن شماره 2-شماره تلفن نامعتبر – این‌ها جز 2 خطای اصلی هستند که بخاطر اون تلگرام شماره را قبول نمیکند.

عمدتا این پیام‌ها برای نصب دوباره تلگرام بعد از دیلیت اکانت یا هنگام استفاده از تلگرام‌های غیررسمی رخ می‌دهد که در این بخش کاملتر به شما توضیح خواهیم داد که اصلا چرا این پیام هنگام ورود مجدد برای شما میاد و چگونه باید به رفع این مشکل بپردازیم و اکانت خود را آزاد کنیم.

شماره تلفن ممنوع در تلگرام

عواملی که باعث ممنوع شدن شماره شما میشود

مشکل This phone number is banned در تلگرام به عوامل متعددی بستگی دارد که باید بررسی شود. ولی به طور کل علت مسدود شدن حساب موارد زیر هست. دقت کنید که کدوم یک از این موارد شامل حال شما است.

  • استفاده از نام Saved Message ، Favorites ، Telegram برای اکانت خود
  • استفاده از شماره 42777+ در بیوگرافی خود
  • استفاده از لوگوی تلگرام برای حساب خود
  • استفاده از تلگرام‌های ناامن و غیررسمی که اسپمر هستند مانند ممبرزگرام و …
  • دیلیت اکانت پشت سر هم و در فواصل کوتاه
  • اسپم شدید در گروه‌ها یا ارسال رگباری پیام‌های تبلیغاتی
  • ثبت نام بیش از 5 شماره تو یک روز با یک آی پی و یک دستگاه.
  • تبچی کردن شماره‌ خودتون
  • استفاده از لینک های tg://
  • ریپورت شدن شما توسط افراد زیاد

خب حالا ببینید کدوم یک از اینکارهارو انجام دادید و شاید هم شما ندانسته باعث این اتفاق شده‌اید. احتمال زیاد یکی از این موارد شمامل حال شما می‌باشد. حالا کاریه که شده و برای بازیابی اکانتت به ادامه مطلب توجه کنید.

چگونه اکانت بن شده تلگرام را آزاد کنیم (روش اول)

اون شماره ای که مسدود شده و توی تلگرام اصلی وارد کنید و وقتی که پیام محرومیت اومد، روی دکمه راهنما یا Help بزنید.

چرا تلگرام شماره را قبول نمیکند

وقتی روی راهنما زدید، یک برنامه ارسال ایمیل براتون باز میشه که حاوی یک متن پیشفرض هست. اینجا شما باید اون متنی که دورش خط کشیدم و ویرایش کنید و یک متن با توجه به خلافی که کردید بنویسید.

رفع مشکل بن شدن تلگرام

هرکاری که کردید و اینجا قشنگ توضیح بدید. شما باید به زبان انگلیسی روان توضیح بدید که به چه علت اینکارو کردید و اظهار پشیمانی کنید و قول دهید دیگه اینکارو انجام ندهید. (متن خیلی مهم هست دوستان)

پس از ارسال باید یک هفته صبر کنید تا پیام شما توسط پشتیبان تلگرام بررسی بشه و در صورتی که حق با شما باشه شمارتون آزاد خواهد شد. البته شمارتون اگه توضیح خوب بدید آزاد میشه ولی شاید گفتگوهای شما برنگرده. نکته مهم که باید به آن توجه داشته باشید این است که فقط یکبار درخواست داده و به هیچ وجه دو سه بار درخواست ندید که اصلا بررسی نمیشه و پروسه پیگیری طولانی خواهد شد.

اگر خودتان قادر به انجام اینکار نیستید، یا میخواهید زودتر به نتیجه برسید از پشتیبانی ویژه ما کمک بگیرید

چگونه اکانت محروم شده تلگرام را برگردانیم (روش دوم)

روش دوم را یک هفته پس از روش اول جواب بدید. پس اگه اگر پس از یک هفته اتفاقی نیفتاد و همچنان محروم بودید، از روش زیر استفاده کنید.

برای اینکار وارد لینک زیر بشید (حواستون باشه که این سایت در ایران فیلتره)

Telegram Support

این شماره تلفن محروم شده است تلگرام

پس از ورود به لینک با صفحه‌ای شبیه عکس بالا روبه‌رو خواهید شد.

در قسمت اول “Please describe your problem” همون متنی که یک هفته پیش با ایمیل فرستادی و اینجا هم بزار، سپس در بخش “Your email” یک ایمیل یا جیمیل معتبر درج کنید. در بخش “Your phone number” هم شماره‌ای که بن شده را اگر مال ایرانه با 98+ درج کنید و Submit را بزنید.

(مثال = 989361112233+)

کار تمام است. اگر متن خوب و دفاع مناسب از خود داشته باشید اکانت شما آزاد خواهد شد، اما شاید عمل بازیابی چت های حذف شده انجام نشود و فقط اکانت شما از مسدودی خارج شود

شماره تلفن نامعتبر است در تلگرام یعنی چی؟

برخی شماره‌ها هستند که وقتی می‌خواهید وارد کنید با این پیام مواجه می‌شوید (شماره تلفن نامعتبر است. لطفا شماره را بررسی کرده و دوباره تلاش کنید)

خب جالب اینجاست که شما تازه این سیم کارت و خریدی و هیچ کاری هم نکردی! خب درسته چون اینجا شما تقصیری نداری و این رنج از شماره‌ها مجاز به ثبت نام نیستند.

شماره تلفن نامعتبر است در تلگرام

برای حل این مشکل یا باید صبر کنید یا با زدن دکمه “راهنما” یک ایمیل به تلگرام بفرستید و درخواست کنید که شماره را مجاز کند.

مشکل Phone Number Flood در تلگرام

خطای PHONE_NUMBER_FLOOD برای کاربر تلگرامی است که اکانت خود را چندین بار پشت سرهم دیلیت اکانت کرده باشد و اگر این عمل بیش از سه مرتبه انجام شده باشد برای ورود مجدد یا با ارور فلود و یا همانند عکس زیر با پیام “متاسفانه شما اخیرا دفعات زیادی حساب کاربری خود را حذف و مجددا ایجاد کرده‌اید” رو‌به‌رو میشوید.

ثبت نام نشدن در تلگرام پس از دیلیت اکانت

تلگرام خیلی به موضوع دیلیت اکانت حساس است و با زیاده روی در اینکار جریمه میشوید. اگه به تازگی اکانت خود را پاک کردید برای نصب مجدد آن حتما با این پیام‌ها مواجه شده و حسابی شمارو عصبی کرده است.

البته قبلا در مقاله‌های قبلی هم به این موضوع اشاره شده است، بهتر است از حذف کامل شماره خود خودداری نمایید و اگر مجبور به این کار شدید بیش از اندازه زیاده روی نکنیم. توصیه ما این است که بیش از یکی دو مرتبه این کارو نکنید که بعدا به مشکل بخورید و بهتون بگه که “لطفا چند روز صبر کنید تا بتوانید مجدد ثبت نام کنید”.

حتی ممکنه چندین ماه هم طول بکشه و شماره اصلی خودتون که همه دوستان و آشنایان اونو دارند برای مدت طولانی از دست بدید.

فلود تلگرام چند روز طول میکشه؟

شرکت تلگرام اعلام کرده که این محدودیت پس از چند روز رفع شده و می‌توانید دوباره ثبت نام کنید. این مدت زمان در شرایط مختلف فرق داره و اینکه چند با تا حالا شمارتونو حذف کردید.

زمان دقیق رفع فلود و برداشته شدن محدودیت ثبت‌نام مشخص نیست. طبق گزارش‌ها بین 3 روز تا 2 هفته ممکنه طول بکشه تا این محدودیت رفع بشه و در این مدت اصلا پشت سر هم سعی نکنید چون که بدتر میشه و مدت زمان محرومیت شما تمدید شده و باید بیشتر منتظر بمانید.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
549 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی بیشتر رای
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا