خانه » تلگرام » خرید لیست سوپر گروه تلگرام برای تبچی و لینک گذاشتن

خرید لیست سوپر گروه تلگرام برای تبچی و لینک گذاشتن

خرید سوپر گروه تلگرام

با داشتن لیست سوپر گروه و ابرگروه میتوانید برای تبچی، تبلیغات و لینک گذاشتن استفاده کنید. بهترین و بزرگترین گروههای تلگرامی کاملا مجاز و سالم در موضوعات متنوع با عضویت آسان توسط شماره در کمترین زمان و ورود یه دفعه به صدها گروه.

بعد از افزایش ظرفیت گپهای تلگرام کنترل کامل ادمینها بر گروهها و با توجه به اینکه ظرفیت لینک گروه تلگرام به 100.000 نفر افزایش یافت، دیگر با مشکلاتی مانند پر بودن گروه و یا ربات های مخرب مواجه نیستیم

سایت ما با داشتن هزاران گروه تلگرامی در زمینه های مختلف بستری مناسب برای شما فراهم کرده است که بتوانید در آنها فعالیت کنید. با در دست داشتن اکانت پرگروه میتوانید مطالب خود را انتشار دهید و یا متن های تبلیغاتی بفرستید و کسب و کار خود را رونق دهید.

لیست سوپر گروه هایی که ما در اختیارتون قرار میدهیم در موضوعات گوناگونی نظیر طنز، عکس و فیلم، چت، علمی، ورزشی، صنعتی، پزشکی، مذهبی، بانوان، لینکده و… است که دارای تنوع بسیاری است. کافیست یک شماره مجازی یا حتی واقعی به ما بدهید تا یکجا در صدها گروه بزرگ عضوتون کنیم که مطمن باشید عضویت با شماره بسیار عالی هست چون هیچ کاری نمیکنین و یکدفعه در صدهاگروه عضو میشوید.

روش سفارش و خرید گروه های تلگرام

از طریق فرم زیر نام و شماره تلگرامی که میخواهید با آن عضو شوید را وارد کنید و سپس پرداخت را انجام دهید، پس از پرداخت به پشتیبان وصل میشوید و مراحل عضویت در همان روز انجام خواهد شد. سفارش از درگاه امن زرین پال انجام خواهد شد.


مشخصات گروههایی که عضو خواهید شد

  1. بیش از 200 گروه بزرگ تلگرامی با اعضای بالا ( کاملا سالم)
  2. عضویت یکجا در گروههای تلگرام با شماره
  3. در موضوعات گوناگون همراه با گروههای لینکدونی
  4. با قابلیت ارسال مطالب و پستها در همه گروهها
  5. ماندگاری دائمی

نکات بسیار مهم قبل سفارش

لطفا قبل سفارش موارد زیر را حتما مطالعه کنید تا بعدا دچار سوء تفاهم نشوید

1- تمامی گروهها در کل سالم هستن ولی ممکنه که بعضی گروهها نامناسب باشه که اون دست ما نیست و هر روز چک میکنیم که موارد نامناسب حذف شوند

2- از انتشار لینک کانال های غیراخلاقی و هرگونه مطالب که مخالف کشور ایران است بپرهیزید.

3- توجه داشته باشید این گروهها عمومی هستند و مدیر این گروهها هم ما نیستیم، همچنین ممکنه تبلیغات در بعضی گروهها ممنوع باشه و در کل این گروهها برای کسانی مفیده که بخوان پستهای کانال خود را پخش کنند یا برای تبچی استفاده نمایند

4- دویست و خورده ای گروه بسیار سنگینه و ممکنه گوشیتون قدرت نداشته باشد. قبل سفارش مطمن شوید که خواهید توانست 200 گروه را مدیریت کنید و شکایتی بابت هنگ کردن گوشی و حذف نشدن گروهها نکنید.

5- ما مسول پیام های ارسال شده در گروه نیستیم

پیمایش به بالا