خانه » تلگرام » ساخت لینک دعوت برای گروه عمومی و خصوصی

ساخت لینک دعوت برای گروه عمومی و خصوصی

برای ساخت لینک جوین کانال که همانند لینک خصوصی گروههاست باید مدیر اصلی کانال باشید و اگر ادمین دوم کانال باشید نمیتوانید به این بخش دسترسی داشته باشید، لینک private همون قابلیت خصوصی کانال و گپهاست که کاربر در این جور لینک ها و تایید بلافاصله بعد کلیک وارد کانال شده و نیازی به زدن جویین در قسمت پایین کانال نمیباشد. (البته این روش شاید در آپدیت های بعدی دچار تغییراتی شود)

ما در اینجا روش ساخت لینک جویین در اندروید را توضیح میدهیم ولی اگه میخوایین ساخت لینک جوین تلگرام در ios را هم باید بگیرید باید شبیه همین گزینه ها را در آیفون بیابید.

برای آموزش ساخت لینک پیوستن به کانال تلگرام بدون join وارد کانال مورد نظر خود شوید و روی اسم کانال در بالای صفحه کلیک کنید (باید مدیر کانال باشید)

ساخت لینک جویین

سپس بر روی سه نقطه سمت بزنید

لینک مستقیم کانال

Edit رو انتخاب کنید

تگ کانال

در این صفحه وارد Channel Type شوید

آموزش ساخت لینک جویین کانال

حالا موقتا تیک گزینه Private Channel (خصوصی) رو بزنید تا در قسمت پایین یه لینک نمایان شود

https://social-net.ir/

با کلیک بر روی لینک آن را کپی کرده و در جایی پیست کنید بعد این کارها دوباره کانال و به حالت Public Channel (عمومی) بزارید و خارج شوید.

این همان لینک جویین شماست که شبیه لینک گروه هاست و وقتی برای کسی بفرستید شخص مورد نظر با کلیک بر روی اون میتواند وارد کانال شما شود که این نوع لینک برای تبلیغات بسیار بهتر از آیدی کانال است

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی بیشتر رای
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا