خانه » تلگرام » ورود به تلگرام بدون شماره اصلی و کد تایید (کاملا رایگان)

ورود به تلگرام بدون شماره اصلی و کد تایید (کاملا رایگان)

ورود به تلگرام بدون شماره

آیا امکان ورود به تلگرام بدون شماره اصلی یا سیم کارت وجود دارد؟ نظرتون چیه که بدون داشتن سیم کارت بتوانید وارد تلگرام شوید و از امکانات آن استفاده کنید؟ خب این بسیار جذاب هست که بتوانید بدون کد تایید پیامک شده یک اکانت بسازید.

اگه شنیدید هر شخصی که بخواهد از امکانات تلگرام استفاده کند باید یک شماره یا خط مثلا ایرانسل و همراه‌اول داشته باشد و ورود به تلگرام بدون شماره خودتون امکان پذیر نیست، بدانید این کاملا غلط است و شما بدون سیم کارت هم می‌توانید از تمام امکانات این پیامرسان استفاده کنید.

اره بابا حتما نیازی به سیمکارت یا خط ایرانسل و همراه اول و اینا نیست و ساخت تلگرام با شماره جعلی هم امکانپذیر است که در اینجا به شما یاد می‌دهیم چگونه بدون شماره تلفن وارد تلگرام شویم.

با این ترفند اگر خط شما مسدود شد یا برای نصب دوباره مشکلی ایجاد شد میتوانید از این طریق بدون خط حسابتون و فعال کنید. حتی می‌تونید چنتا اکانت بسازید.

ورود به تلگرام بدون شماره اصلی چگونه امکان‌پذیر است؟

برای اینکار شما دو راه دارید. اول اینکه یک اکانت مجازی برای خودتون رایگان بسازید که در صفحه روش ساخت “شماره مجازی برای تلگرام” به شما توضیح داده ایم. راحت‌ترین اون برنامه تکست‌نو آمریکا هست که هم ساختنش راحتتره و هم کاملا رایگان است.

راه دوم هم این است که یک اکانت مجازی با کد هر کشوری برای خودتون بخرید. اگه حوصله ساخت ندارید و می‌خواهید خیلی فوری یک اکانت مجازی داشته باشید به بخش “خرید شماره مجازی” بروید و یک شماره دلخواه سفارش دهید.

آموزش دریافت اکانت مجازی رایگان

برنامه‌های ساخت زیاد هست ولی من همون Textnow و پیشنهاد میدم.

برنامه Textnow و نصب کنید و به ای پی امریکا، کانادا یا آلمان یا کشورهای اروپایی وصل بشید. سپس Signup و بزنید و سپس Sign up with email و بزنید مرحله اول یک ایمیل و یک پسورد دلخواه وارد کنید. سعی کنید از ایمیل یاهو استفاده کنید (الکی هم باشه مشکلی نیست).

ثبت نام در تلگرام با ایمیل

خب اگر با صفحات زیر مواجه شدید به ترتیب از سمت چپ همانند تصویر Not Now و سپس SKIP و سپس Don’t use location و انتخاب کنید.

اکانت فیک تلگرام

خب در بخش Choose a phone number یک کد باید وارد کنید. پیش شماره ایالاتی که دوست دارید و دلخواه هرچی دلتون خاست بزنید. مثل (831)

اگر با صفحه زیر مواجه نشدید حتما یکبار کامل کش و دیتای برنامه و پاک کنید و مجدد امتحانش کنید.

ساخت اکانت فیک

خب اگر همه چی درست پیش بره با صفحه زیر مواجه خواهید شد. که ازتون میخواد از میان لیست یک شماره آمریکا و انتخاب کنید. جز اولی که پولیه چهارتای بعدی رایگان است.

ورود به تلگرام بدون شماره

آموزش ورود به تلگرام بدون شماره

حالا همین شماره و وارد کنید به صورت شکل زیر با کد (1+) وارد کنید سپس منتظر بمانید تا کد به برنامه Textnow ارسال بشه و این کد و در تل خود وارد و سپس اکانت خود را بسازید. (اگر بجای ارسال کد روی زمان 3 دقیقه رفت منتظر باشید تا براتون ویس ارسال کنه)

بعد وارد کردن کد اگه از شما درخواست نام کرد بدانید این شماره نو است و فقط مربوط به شماست ولی اگر بدون درخواست اسم وارد شد بدانید از قبل یکی این شماره و فعال کنید ولی به هر ترتیب ورود به تلگرام بدون شماره واقعی را انجام داده اید و تا دهها مرتبه میتوانید اینکار را انجام دهید.

برای اون دسته از دوستانی که نمیخوان شماره مجازی مخاطبین تلفن همراه و بگیره در همون مرحله شروع همانند شکل زیر تیک Sync Contacts و بردارند

ساخت اکانت تلگرام بدون نیاز به شماره واقعی و مجازی

تبریک میگم شما بدون نیاز به سیم کارت وارد تلگرام شدید ولی دقت کنید این شمارهها چون رایگان هستند پس حتما برای پیام مهم از سکرت چت استفاده کنید تا امنیت شما به خطر نیفتد.

اگر با این روش نتوانستید می‌توانید از سایت ما یک شماره مجازی بخرید.

چگونه بدون سیم کارت وارد تلگرام شویم

در بدو ورود اکثرا این شماره‌ها ریپورت هستند و باید طبق آموزش “رفع ریپورت تلگرام” عمل کنید تا اکانت شما آزاد شود و یا سه روز صبر کنید خود به خود آزاد میشود.

حتما پس از ساخت اکانت تایید دومرحله ای را انجام دهید تا این اکانت همیشه برای شما باقی بماند. همچنین اگر می‌خواهید این شماره برای همیشه پیشتون بمونه مقاله “امنیت تلگرام” را مطالعه کنید.

آموزش ویدیویی ورود به تلگرام بدون شماره

ویدیو آموزشی

آیا ورود به تلگرام با ایمیل امکانپذیر است؟

چگونه با ایمیل وارد تلگرام شویم، ساخت اکانت تلگرام بدون نیاز به شماره واقعی و مجازی اصلا امکان پذیر نیست و شما نمیتوانید با جیمیل یا ایمیل یک اکانت بسازید.

البته امیدواریم بزودی ساخت و ورود به این پیامرسان با ایمیل هم فراهم شود تا کشورهایی که اپراتور انها تلگرامو مسدود کرده با مشکل مواجه نشوند، اما خب اینکار باعث افزایش اسپم ها و اکانت های فیک میشود و شاید به همین دلیل تا حالا این شرکت اینکارو نکرده است.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
546 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی بیشتر رای
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا