خانه » تلگرام » رفع ریپورت تلگرام فوری کمتر از 24 ساعت【متن انگلیسی خارج شدن از بلاک】

رفع ریپورت تلگرام فوری کمتر از 24 ساعت【متن انگلیسی خارج شدن از بلاک】

رفع ریپورت تلگرام

چگونه در تلگرام از بلاک خارج شویم، روش رفع ریپورت تلگرام کار دشواری نیست ولی خیلیاتون بلد نیستید و راه و اشتباه رفتید که نتیجه نگرفتید. ما به شما روش تضمینی و تست شده را آموزش می‌دهیم که به صورت اتوماتیک و فوری از ریپورت دائمی یا موقتی خارج شوید.

طی چند ثانیه که نه ولی در مدت کمتر از 24 ساعت با کمک یک ربات رفع ریپورت تلگرام و یک متن انگلیسی محدودیت‌های اکانت خود را بردارید. براحتی آب خوردن! در این آموزش نوع تلگرامتون مهم نیست (اصلی، موبوگرام، ایکس، پلاس مسنجر و بقیه غیررسمی ها) فقط باید با دقت اون چیزی که می‌گم و انجام بدید.

علت ریپورت شدن در تلگرام چیست ؟

این محدودیت به چند عامل بستگی دارد که مهمترین اون ارسال پیام زیاد به افراد ناشناس هست. ولی عوامل دیگری هم دارد مانند استفاده از برنامه غیررسمی ناامن که از اکانت شما سواستفاده می‌کنند.

همچنین اگه تعداد زیادی از کاربران ناشناس را در گروه‌ها عضو کنید و چنتا از اونا گزارش هرزنامه به تلگرام ارسال کنن یا تعداد مشخصی از کاربران تلگرام شما رو مسدود کنن و یا بر خلاف قوانین تلگرام رفتار کنید، احتمال دارد تا مدتی نتوانید تو گروه‌های عمومی و پی وی افراد غیرمخاطب پیام بدید. اما اگر به این روند ادامه بدید میتونه حتی باعث محروم شدن تلگرام شما شود.

ریپورت تلگرام چقدر طول میکشه؟

برای فهمیدنش ربات Spambot و سرچ کنید و اون را استارت کنید.

دوستان عزیز خیلی توجه کنید که محدودیت دو نوع هست، نوع اول موقت هست و تاریخ ازاد شدن قابل مشخص هست. مثل عکس زیر که ربات میگه شما تا تاریخ 3 اکتبر و ساعت 17:08 دقیقه آزاد خواهید شد.

رفع ریپورت تلگرام در چند ثانیه

در این حالت نیازی نیست کاری کنید و این زمان و دندون روی جیگر بزارید. اگر تاریخ مثلا یکی دو ماه دیگه بود خب به ادامه آموزش توجه کنید.

اگر محدودیت دائمی باشد که تاریخی ندارد و بهتون میگه برای همیشه شما محدود خواهید بود. اینجاست که باید به کمک یک متن انگلیسی شکایت خود را ثبت کنید و اکانت خود را آزاد کنید.

متن انگلیسی برای رفع ریپورت تلگرام

فلانی عزیز،
به اطلاعتان می‌رسانیم برخی از کاربران تلگرام پیام های شما را آزاردهنده دانسته و آن‌ها را جهت بررسی به تیم مدیریت تلگرام ارسال کردند. تیم مدیریت تایید می‌کند که شما اسپم ارسال کرده اید. متاسفانه حساب کاربری شما در حال حاضر محدود شده است و قادر نخواهید بود به افرادی که شماره شما را در بخش مخاطبان خود ذخیره ندارند پیام بفرستید یا اینکه آن‌ها را به گروه‌ و کانال‌های خود اضافه کنید. البته اگر کسی اول به شما پیام دهد، همیشه می‌توانید به او پاسخ دهید.

متن بالا ترجمه فارسی برای محدودیت دائمی هست که با آموزش زیر مشکلتون حل خواهد شد

چگونه از ریپورت دائمی خارج شویم؟

دوستان اگه از نسخه غیررسمی استفاده می‌کنید بهتره که تلگرام اصلی نصب کنید و از اون نسخه غیررسمی خارج بشید. چون استفاده از نسخه رسمی باعث میشه که به شما توجه بیشتری شود و شانس موفقیت شما را افزایش دهد

خب برید سراغ همون بات “Spambot” که استارتش کردید. در اینجا گزینه اشتباه شد یا this is a mistake را انتخاب کنید.

ربات رفع ریپورت تلگرام

روی بله کلیک کنید (yes)

ربات رفع ریپورت تلگرام

حالا باید “نخیر! هیچ وقت به این کار دست نزدم!” را انتخاب کنید (No i never do any of this)

رفع ریپورت تلگرام در چند ثانیه

در پایان، یکی از چهار متن زیر را ارسال کنید ولی اگه مسلط به زبان هستید می‌توانید متن دلخواه خود را بفرستید. (کامل متن و کپی و پیست کنید)

متن انگلیسی رفع ریپورت تلگرام

متن رو که فرستادید تا چند روز میره برای بررسی، پس صبر کنید. ولی اگه بعد چند روز اگه جواب نگرفتید خدایی نکرده مجدد همون مراحل و انجام بدید و متن را عوض کنید.

در صورتی که نیاز به متن تخصصی دارید، می‌توانید از طریق پشتیبان ویژه سایت ما اینکارو به ما بسپارید (دکمه سبز رنگ گوشه تصویر)

متن انگلیسی برای رفع ریپورت تلگرام

Hello, i really want to use telegram without any limitaion. i didn’t do any wrong and i will never repeat it again. I will try to use it more cautiously. i like telegram and i’m doing my daily works with telegram. so please activate my account again and let me use it
Best Regards

Hi, There Is some problem with my telegram account
someone reports Me As a spammer wrongly And i found an unfair limitation on my account
Would you please fix problem Account

Hello, dear supporter of Telegram, I am From Iran, I recently got a new number and logged into Telegram with it, and I saw that I could not send messages to anyone with this number, and I checked my number through the anti-spam robot.  And I saw that there are restrictions on my number, please remove these restrictions, thanks

Привет, моя учетная запись была заблокирована по ошибке
Пожалуйста, отпустите мою учетную запись

به هیچ وجه این چند متن را پشت هم نفرستید !!!!! گاهی یکی دو روز بیشتر طول نمیکشه و اگر واقعا کاری نکرده باشید محدودیت از حساب شما برداشته خواهد شد.

آیا ارسال در گروهها باعث محدود شدن میشود

شده که مثلا برای جمع کردن بازدید، تبلیغات یا افزایش لایک تو گروه‌ها هی پیام بدید یا یک مطلب و به کل گفتگوهاتون بفرستید آن پیام‌ها مى توانند داراى عکس یا لینک دعوتی یا تنها کلمه “سلام” باشند. لطفاً پیام‌هایی که براى اون گفتگو پذیرفتنى مى‌باشد ارسال کنید.

به طور کلى، تبلیغات, فحاشی و ارسال پشت هم پست و .. در گروه‌ها هم باعث گزارش یا ریپورت خواهد شد. اگر اینکارو کنید دیگه به گروه‌های عمومی نمی‌توانید پیام ارسال کنید. خب اگر مشکلی دارید یا متن خاصی مدنظر شما هست با ما در قسمت نظرات در میان بزارید.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
126 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی بیشتر رای
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا