گروه طب سنتی تلگرام | پرسش و پاسخ بانوان و آقایون

خانه » گروه تلگرام | بزرگترین لینکدونی فعال 💬 (Telegram Group) » گروه طب سنتی تلگرام | پرسش و پاسخ بانوان و آقایون
گروه طب سنتی در تلگرام

این بخش برای کسانی که به دنبال عضویت در گروه طب سنتی هستند. یک اجتماع چند هزار نفره برای پرسش و پاسخ و عضو شدن در بهترین گروه در این زمینه است.

طب سنتی چیست؟

طب سنتی به عنوان یکی از روش‌های درمانی که از قدیمی‌ترین زمان‌ها تاکنون استفاده می‌شود، شامل استفاده از مواد طبیعی مانند گیاهان، عرقیات، روغن‌ها، عسل و سایر مواد طبیعی می‌شود. در بسیاری از افراد، این روش به دلیل اینکه به عنوان یک روش درمانی قدیمی و موروثی شناخته می‌شود، بسیار محبوب است.

هر چند که در بسیاری از کشورها، این روش به عنوان یک روش درمانی اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما در بسیاری از کشورهای پیشرفته به دلیل کمبود شواهد موثق درباره موثر بودن این روش، استفاده از آن به عنوان روش درمانی اصلی توصیه نمی‌شود و به عنوان روش مکمل درمانی در نظر گرفته می‌شود.

نوجه : تمامی مطالب از منابع معتبر دریافت و توسط اساتید مجرب رصد و تایید می شود. چنانچه صحت مطلبی زیرسوال رفت و یا مشکلی برای شما پیش اومد به وبسایت ما هیچ ارتباطی نخواهد داشت

تعریف دیگر از طب سنتی

طب سنتی یکی از روش های قدیمی جهان، طب گیاهی است. خداوند حکیم درمان همه بیماری ها و دردها را در طبیعت قرار داده است. طبیعت خادم طبیعت است.

قوانین گروه طب سنتی

تبلیغات ممنوع، هر گونه بی احترامی ریمو، چت الکی و دوست یابی و سوالات شخصی خانومها و آقایون تو گروه ممنوع پیوی مطرح کنید


پیمایش به بالا