⭐ این و از دست نده! استارت کن⭐
بازیابی تایید دومرحله ای روبیکا | فراموشی پسورد و گذرواژه
چگونه تایید دو مرحله ای روبیکا را غیر فعال کنیم؟ اگر برای افزایش امنیت حساب کاربری روبیکا تایید دومرحله ای را فعال کرده باشید برای ورود به حسابتان در دستگاهای دیگر این گذرواژه نیاز است.
حالا ممکن است کد گذرواژه تایید دومرحله ای را فراموش کرده باشید و در اینجا روبیکا اجازه نخواهد داد وارد اکانت خود شوید. با فراموشی رمز عبور روبیکا شما نمیتوانید وارد اکانت شوید یا آن را حذف کنید.
اگر این رمز را فراموش کردید اصلاااااا نیاز به نگرانی نیست، ما اینجا در 2 بخش “بازیابی با ایمیل” و “حذف گذرواژه بدون ایمیل” را به شما آموزش خواهیم داد. با ما همراه باشید.
1- درخواست بازیابی تایید دومرحله ای روبیکا با ایمیل
برای بازیابی رمز عبور و درخواست گذرواژه جدید شما در مرحله اول شمارتون و توی برنامه روبیکا درج کنید و سپس کد براتون ارسال میشه که در قسمت مشخص شده وارد کنید. حتی اگه قصد دیلیت اکانت روبیکا را هم دارید باید اول وارد حساب بشید.
اگر تایید دومرحلهای شما فعال بود برای اینکه گذرواژه خود را بازیابی کنید روی “گذر واژه را فراموش کردهاید” را بزنید. حالا به ایمیلی که از قبل ثبت کرده اید بروید و در انجا کد بازیابی که براتون ارسال شده است را کپی کنید و در قسمت مشخص شده وارد کنید. اگر کد نیومد قسمت هرزنامه صندوق پستی خود را چک کنید.
خب حالا اگر ایمیلی ثبت نکرده باشید و رمز هم هیچ جوره یادتون نیومد ناامید نشید، این پایان راه نیست و برای اینکه بدون ایمیل هم رمز خودتو بازیابی کنید به ادامه آموزش توجه کنید.
2- چگونه گذرواژه روبیکا را حذف کنیم (بهترین روش)
گذرواژه روبیکا را فراموش کردم ایمیل هم ندارم، آیا اطلاعات من حذف خواهد شد؟! اصلا جای نگرانی نیست چون بدون ایمیل هم شما قادر هستید تایید دومرحله ای روبیکا را حذف کنید.
برای اینکار با همون سیم کارتی که در روبیکا ثبت نام کردید کد دستوری زیر را شماره گیری کنید و سپس عدد 2 را وارد و ارسال بزنید
ستاره 999 مربع (#۹۹۹*)
حالا مجدد عدد 2 را وارد کنید و ارسال را بزنید.
اگر کار را درست انجام داده باشید پیام زیر براتون میاد و گذرواژه شما با موفقیت حذف خواهد شد.
چگونه وارد روبیکا شویم وقتی سیم کارت خود را گم کردیم
در صورتی که سیم کارت شما گم شده یا سوخته باید با پشتیبانی روبیکا (99977) تماس بگیرید و عدد 0 را بگیرید تا پیگیر مشکل شما شوند.
اگر سیم کارت دیگهای دارید که در روبیکا فعال است به آیدی SupportBOT@ پیام دهید و درخواست خود را مطرح کنید. توجه داشته باشید که برای پاسخگوی سریعتر و حل قطعی مشکل شما باید خط به نام خودتان باشد.
سیم کارتها اگر مدتی غیرفعال بمونن برای همیشه از دسترس شما خارج خواهند شد، پس بهتر است هرچه سریعتر درخواست دریافت خط المثنی را به اپراتور مربوطه ارسال نمایید.
کاربران زیادی نظرات و پیشنهادهایی گذاشتن که خواندن نظرات افراد میتونه به شما کمک کند. در قسمت نظرات به شماره و آیدی افراد اعتماد نکنید وگرنه سایت ما مسئولیتی نمیپذیرد.