گروه ریپورت کنندگان و اتحاد بلاک در تلگرام و روبیکا

خانه » گروه تلگرام | بزرگترین لینکدونی فعال 💬 (Telegram Group) » گروه ریپورت کنندگان و اتحاد بلاک در تلگرام و روبیکا

منظور از گروه ریپورت کنندگان و اتحاد بلاک، افرادی هستند که با کانال ها و گروه‌های مخالف کشور ایران همانند تروریستی، مستهجن و کلاهبرداری مقابله کرده و آنها را ریپورت می‌کنند. این کار باعث می‌شود که به صورت کامل توسط شرکت تلگرام مسدود شود.

به طور کلی شرکت Telegram با عوامل تروریستی، مستهجن، قاچاق اسلحه و … مخالف است و براحتی این دسته از گفتگوها را مسدود میکند. ولی بعضی چنل ها جوری هستند که جز این دسته‌ها نیستند و شناسایی آن برای شرکت سخت و زمانبر است، چنل های مانند کلاهبرداری، توهین‌های قومیتی و مذهبی، انتشار اطلاعات و عکس شخصی و … که باید تلاش بیشتری شود تا این موضوعات هم مسدود شوند.

چرا نیاز به گروه اتحاد بلاک و یا کمک دیگران داریم؟

برای ریپورت کردن کانال یا گروه مسدود شود نیاز است افراد زیادی آن را ریپورت کنند و به پشتیبانی بفهمانند که این گپ و چنل مخالف قوانین است و باید مسدود شود. فعلا مشخص نیست چه مقدار باید ریپورت بزنن تا اینکار انجام بشه ولی خب اگر فعالیت چنلی مشخص باشه که با تعداد کمی گزارش مسدود میشود و اگر چنلی فعالیت مخفی داشته باشد باید خیلی زیاد ریپورت بزنند که توسط شرکت تلگرام بررسی شود.

ما در اینجا یک گروه اتحاد بلاک کنندگان ایجاد کردیم که با عضویت در آن عضو اتحاد بلاکر ها میشوید و در مسدود کردن کانال ها سهیم میشوید و اگر گزارش خاصی دارید عنوان کنید. گروه اتحاد بلاک جای شلوغکاری و اسپم نیست و اگر هدفتون از پیوستن به این گپ این است لطفا وارد نشوید.

لینک گروه اتحاد بلاک در تلگرام

در این گروه یک بات قرار دادیم که بتواند افراد را مدیریت کند و از تخریب گپ جلوگیری شود. این بات ممبرهای خاطی و فحاش و اسپمر را ریمو و سایلنت میکند و تا اخر دیگه آزاد نمیشوند، پس در رفتار خود دقت کنید

برای ورود به گروه اتحاد بلاک روی لینک زیر کلیک کنید. بهتر است از ورژن اصلی Telegram استفاده شود تا بهتر نتیجه بگیرید.

  • لیست گروههای تلگرام و ببینید
  • صحت عملکرد این کانال یا گروه توسط ما تایید نمی‌شود. پس مسئولیت آن را به عهده نمی‌گیریم.
  • در صورت خرابی لینک و مشاهده موارد غیرمجاز کشورمان، از طریق “فرم خرابی لینک” اطلاع دهید.
  • اگر گفتگو یا کانالی دارید برای انتشار آن در سایت ما از فرم ثبت لینک در گوگل” اقدام کنید.
پیمایش به بالا