خانه » تلگرام » گرفتن تیک آبی در تلگرام بصورت 100% رایگان {کاملا واقعی}

گرفتن تیک آبی در تلگرام بصورت 100% رایگان {کاملا واقعی}

ربات دریافت تیک آبی

تیک آبی تلگرام پریمیوم برای همه افراد عادی در دسترس است. در واقع با ارتقای حساب خود براحتی میتوانید از هر نوع ایموجی و استیکر تیک ابی استفاده کنید. هرچند این ایموجی ها بصورت فیک هست و به معنای وریفای حساب نیست، ولی یک جلوه خاصی به اکانت شما خواهد داد.

گرفتن تیک آبی رایگان برای پروفایل خود

Verification Check

دوستان شاید ندانید که پریمیوم شدن اکانت نیازمند هزینه هست، یعنی شما نمیتوانید همینجوری با کپی تیک ابی در کیبورد گوشی خود اونو به پروفایل خود اضافه کنید. ولی ما در اینجا بهتون راهی را معرفی خواهیم کرد که بتوانید بصورت رایگان و قرعه کشی حساب خود را پریمیوم کنید. این قرعه کشی ها هر روز برگزار شده و شما میتوانید شانس خود را امتحان کنید.


برای اینکه بتوانید در قرعه کشی شرکت کنید وارد صفحه زیر شوید.

لیست کانال های هدیه دهنده اکانت پریمیوم رایگان

گرفتن تیک آبی در تلگرام بصورت رایگان

تیک آبی رنگ عاملی است که میتواند به کاربران اطمینان بدهند این گفتگو یا کانال که در حال تعامل با آن هستند، یک صفحه تایید شده یک شخص معروف یا یک برند جهانی است. امروزه برای کانال هایی که دنبال‌ کنندگان زیادی دارند و یا پیج فیک و جعلی زیادی دارند راهی فراهم شده که اشخاص با دریافت نشان آبی رنگ پیج اصلی خود را مشخص کنند.

تیک آبی در برای کانال و گروه تلگرام

برخلاف اکانت‌های شخصی، برای کانال و گروهتون براحتی قادر به گذاشتن تیک ابی با ایموجی فیک و … نیستید. تیک آبی برای کانال در تلگرام را معمولا در پیج افراد معروف مثل سیاستمداران، شرکت ها و برندهای خاص میتوانید ببینید. اگر شما یک برند یا شخص مشهور و معروفی نیستید احتمالا نمیتوانید تیک آبی را برای گفتگوی خود دریافت کنید.

برای مثال در اینجا چنتا از کسانی که تیک آبی گرفته‌اند را قرار داده که می‌توانید مشاهده کنید. تا به حال بسیاری از افراد، نهادها، هنرمندان و خبرگزاری‌های بین‌المللی و ایرانی، نشان آبی را دریافت کرده‌اند.

کانال مجید خراطها = MajidKharathaOfficial@
خبرگزاری فارس = farsna@
کانال نخست‌وزیر کرالا = cmokerala@
کانال آذری جهرمی = azarijahromi@
کانال خبرگزاری ازبکی کان = kunuzofficial@
ربات LiqpayUaBot@
ربات TranzzoBot@

گرفتن تیک آبی در تلگرام

چگونه برای کانال خود تیک آبی بگیریم

روش گرفتن تیک آبی برای کانال و گروه در تلگرام دارای شرایط خاصی است، قبلا فقط ربات‌ها، کانال‌ها و گروه‌های که مربوط به خود تلگرام بودند، تیک آبی داشتند. اما از این به بعد شرکت ها و اشخاصی که در شبکه‌ های اجتماعی اینستاگرام، فیسبوک، یوتیوب، توییتر، تیک‌تاک، وی‌کی، اسنپ‌چت اکانت وریفای شده داشته باشند می‌توانند از این امکان‌بهره مند شوند.

اگر در دو تا از شبکه‌های اجتماعی زیر تیک آبی داشته باشید، مجاز به درخواست برای تلگرام هستید

  • TikTok
  • Instagram
  • Facebook
  • YouTube
  • Twitter
  • VK
  • Snapchat

خب اگه واجد شرایط هستید به ادامه آموزش توجه کنید

آموزش ربات دریافت تیک آبی برای کانال و گروه

ابتدا به پروفایل خود در سرویس‌های که بالا بروید و موقتا پیوندی به کانال تلگرام خود اضافه کنید (یعنی لینک کانالتون و قرار بدید) پس از اینکار ربات رسمی زیر را استارت کنید.

VerifyBot@

پس از استارت لینک همون کانال یا گروهی که می‌خواهید تیک آبی براش بگیرید و بفرستید. سپس از شما میخواد اون شبکه اجتماعی که وریفای شده بود و الان لینک کانال و در اون قرار دادید و انتخاب و پیوند شبکه اجتماعی و برای اون ارسال کنید.

تیک آبی در تلگرام

برای تایید هم باید 3 روز تا یک هفته منتظر باشید.

اگر شبکه اجتماعی با تیک آبی نداشتم چیکار کنم؟

در صورتی که لینک ویکی‌پدیای معتبری موجود باشد که با شرایط تلگرام منطبق بوده و لینکی منتهی به تلگرام در آن گنجانده شده باشد، می‌تواند جایگزین یکی از سه اکانت وریفای شده مورد نیاز برای دریافت وریفای تیک آبی در تلگرام باشد. برای سازمان ها، اگر لینک تلگرامی از وبسایت رسمی آنها در آن موجود باشد هم می‌تواند واجد شرایط آن سه حساب شود.

چگونه می توانم نام یا لینک کوتاه را پس از تأیید تغییر دهم؟

یک کانال ، گروه یا ربات تأیید شده نمی‌تواند نام یا آیدی خود را تغییر دهد. در صورت لزوم تغییرات ، می توانید ابتدا وضعیت تأیید را حذف کنید. با VerifyBot تماس بگیرید و دوباره تأیید کنید. با تغییر آیدی یا اسم کانال/گروه/ربات وریفای شده، تیک وریفای غیرفعال خواهد شد و باید مجدد برای دریافت آن اقدام کرد.

تیک آبی تلگرام چه امکاناتی دارد؟

در واقع جز تایید واقعی بودن پیج، تأیید هیچ توانایی اضافی در تلگرام به شما نمی‌دهد. این فقط یکی از راه‌های رسمی بودن کانال، گروه یا ربات شماست. پیوند به تلگرام در سایت رسمی شما یا سایر حساب‌های رسمی در جای دیگر می تواند نتیجه مشابهی را بدست آورد.

برای کسب اطلاع بیشتر وارد صفحه مربوطه در سایت تلگرام شوید.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا