خانه » اینستاگرام » کاهش مصرف اینترنت در اینستاگرام بدون نرم افزار (100 درصد کاربردی)

کاهش مصرف اینترنت در اینستاگرام بدون نرم افزار (100 درصد کاربردی)

کاهش مصرف اینترنت در اینستاگرام

حتما بعد اینکه دیدین حجم بسته شما زود تموم میشه پنج نرم افزار فارسی یا خارجی که زیاد نت مصرف میکنه اینستا است و حتما برای کاهش مصرف اینترنت در اینستاگرام دنبال ترفند و روش هایی هستید که با کم کردن مصرف نت اینستا در هزینه های خود صرفه جویی کنید. فرقی نداره دیتا باشه یا وایفای بهرحال شما دارید برای مصرفتون پول میدین اما انصاف نیست بخاطر دانلود الکی زود به زود حجم بستتون تموم بشه و مجبور بشید دوباره بخرید. پس بجای اینکه بگین “چرا بسته من زود تموم میشه” تا اخر با ما همراه باشید

میزان مصرف اینترنت اینستاگرام چقدر است

شاید تعجب کنید که چرا این شبکه اجتماعی محبوب این همه نت میخوره ولی خب همه جای جهان که مثل کشور ما اینترنت گران و محدود نداره و برای اونا مسئله ای نیست ماهی 50 گیگ هم نت مصرف کنند، اما برای ما ایرانیا با این وضعیت اقتصادی و اینترنت محدود خیلی مهمه که کمتر هزینه نت بدیم. در تصویر زیر که از میزان استفاده اینستا با میانگین یک ساعت استفاده در روز تو بازه زمانی یک ماهه را نشان میدهد که 17 گیگ است.
حالا اگه شخصی روزانه بیشتر تو اینستا گشت بزنه که حجم وحشتناکی میشه و واقعا هزینه شما برای خرید بسته زیاد میشه ولی ما برای این مصرف زیاد راهکاری به شما نشان میدهیم.

میزان مصرف اینترنت اینستاگرام

کم کردن مصرف اینترنت اینستاگرام

این شبکه اجتماعی فکر کشورهایی مثل مارو کرده و یه بخش در درون خود داره که با فعال کردن اون دیگه ویدیو ها خود به خود بارگیری نمیشوند و الکی بسته شمارو هدر نمیدهند، اگر میخوایین این قابلیت و فعال کنید وارد اینستای خود بشید و از منوی همبرگری بالا وارد Settings بشید

نرم افزار کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام

حالا اینجا باید گزینه Account را انتخاب کنید

کم کردن مصرف اینترنت اینستاگرام

سپس به بخش Cellular Data Use برید

Cellular Data Use

در قسمت Cellular Data Use یکسری سفارشی سازی وجود دارد که تو بخشUse Less Data باید Data saver را روشن کنید و سپس در بخش High Resolution Media میتونید که انتخاب کنید که این ذخیره نیرو در بخش دیتای گوشی یا وایفا اعمال شود، که بهتر گزینه Never را انتخاب کنید تا برای هر نوع اتصالی این کاهش مصرف اعمال شود.

Data saver

با کاهش مصرف اینترنت در اینستاگرام در این حالت همانطور که گفتیم فیلما خود به خود بارگیری نمیشن و شاید عکس‌ها نیز با بالاترین رزولوشن نمایش داده نشوند ولی اصلا مشکلی نیست چون با یک ضربه روی پست ها با حداکثر کیفیت بارگیری میشود.
در واقع چون دیگه خود به خود محتوا دانلود نمیشن سرعت بارگزاری تصاویر هم بالاتر میره و شما اگه نت محدود دارید حتما توصیه میکنیم با روش بالا Data saver را فعال کنید.

کاهش مصرف اینترنت موبایل

شاید بخوایین که کل گوشیتون نت کمتری مصرف کنه که اندروید 5 به بالا این قابلیت و در خود دارد. وارد تنظیمات گوشی خود بشید، از بخش Connections به Data Usage برید و به دنبال گزینه Data Saver بگردید و وارد اون شوید.

کم کردن مصرف بسته اینترنت

حالا کافیه این بخش و روشن کنید و میبینید که علامتی + روی نوار بالایی گوشیتون ظاهر شده است

چرا بسته من زود تموم میشه

با روشن کردن این بخش گوشیتون اجازه نمیده که اپ ها اینترنت و الکی مصرف کنند و در پس زمینه نت شمارو هدر بدهند، همچنین در سایتهای پخش انلاین هم تا زمانی که روی آنها تپ نکنید پخش نمیشود و باعث کاهش چشمگیر گیگ های مصرفی شما میشود. البته در همین قسمت اگه میخواین یک اپ استثنا باشد و هرچی دلش خواست نت مصرف کنه و در Allow app while data saver on قرار بدهید تا این محدودیت ها بر روی اون تاثیری نداشته باشد.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی بیشتر رای
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا