خانه » تلگرام » چگونه کانال خود را اسپانسر پروکسی کنیم | تبلیغات پروکسی

چگونه کانال خود را اسپانسر پروکسی کنیم | تبلیغات پروکسی

اسپانسر پروکسی

چگونه اسپانسر پروکسی تلگرام شویم و آن را اجاره کنیم، کسانی که از پروکسی استفاده می‌کنند ممکن است در بالای صفحه با یک کانال اسپانسر پروکسی مواجه شوند که با عبارت Proxy sponsor مشخص است، این چنل می‌تواند کانال سازنده پروکسی باشد یا اینکه یک تبلیغات پروکسی باشد.

این تبلیغ به هیچ وجه قابل پاک شدن در گوشی کاربران نیست و تا زمانی که به اون پروکسی وصل هستند این حامی پروکسی به نمایش درمیاد. تبلیغ کانال با این روش به سازنده اون کمک میکنه که کسب درامد کند و هزینه‌های سرور خود را پرداخت کند.

البته نمایش دادن این چنل اسپانسری دلیل نمیشه که شما در اون عضو هستید و برای عضویت باید join را بزنید وگرنه خودش نمیتونه شما را عضو کند. فعال کردن پروکسی در تلگرام مزیت بسیاری نسبت به دیگر روش‌ها داره و اونم کاهش مصرف حجم اینترنت است.

تبلیغ کانال بصورت اسپانسری پروکسی

اگر پروکسی ندارید و مایلید برای تبلیغ کانال خود بصورت اسپانسری وارد عمل شوید می‌توانید با ما تماس بگیرید. ما می‌توانیم چنل شما را در اسپانسر پروکسی خود قرار دهیم تا برای افراد متصل به آن نمایش داده شود. شاید یک اسپانسر در هزاران گوشی فعال باشد و با توجه به اینکه غیرقابل چشم پوشی است یکی از بهترین روش های تبلیغات میباشد.

قیمت ممبر با این روش بستگی به آمار کاربران آنلاین بر ساعت دارد

  • آمار 200 هزار بازدید = قیمت توافقی
  • آمار 250 هزار بازدید = قیمت توافقی
  • آمار 350 هزار بازدید = قیمت توافقی
  • آمار 500 هزار بازدید = قیمت توافقی
  • بر اساس زمان حدودا 15 دقیقه الی 20 دقیقه = قیمت توافقی
  • بر اساس زمان حدودا 20 دقیقه الی 1 ساعت = قیمت توافقی
  • بر اساس زمان حدودا 1 الی 2 ساعت = قیمت توافقی

اضافه کردن کانال اسپانسر به پروکسی تلگرام

این آموزش و جدا قرار دادیم برای کسانی که یک پروکسی ایجاد کردند. برای تنظیم کانال اسپانسری ابتدا باید با اکانت تلگرام خود به ربات MTProxybot وارد شوید. همانطور که دیدید این بات با تیک آبی نمایش داده شده است و یعنی قابل اعتماد است.

ابتدا وارد ربات MTProxybot@ شوید و در منوی ربات دستور newproxy را انتخاب کنید.

چگونه کانال خود را اسپانسر پروکسی کنیم

اطلاعات سرور و پورت را همانطور که از شما خواسته شده ارسال و ثبت کنید. بصورت زیر همانند تصویر قرار دهید. سپس کد 32 رقمی سکرت پروکسی خود را قرار دهید.

خرید اسپانسر پروکسی

پس از ارسال کد سکرت حال پروکسی در اکانت شما ثبت شده است.

از بخش myproxy سرور موردنظر را انتخاب کنید و بر روی Set promption بزنید. حالا لینک کانال خود را وارد کنید یا به صورت آیدی بفرستید و در پایان دستور زیر را ویرایش و آن را در سرور اجرا کنید

در دستور زیر بجای <secret> سکرت تولیدی را قرار دهید و بجای <proxy tag> کد تولیدی ربات را قرار دهید و بجای port هم پورت سرور خود را قرار دهید و بجای عدد 00 تعداد نفراتی که همزمان بتوانند به این پروکسی وصل شوند را انتخاب کنید

mtproto-proxy -u nobody -p 8888 -H 443 -S -P –aes-pwd proxy-secret proxy-multi.conf -M 00/.

خب کار تمومه و مدتی صبر کنید تا اسپانسر شما به نمایش دربیاد. در صورت هرگونه مشکلی میتوانید در قسمت نظرات سوال خود را درج کنید تا به آن پاسخ دهیم.

مخفی کردن کانال اسپانسری

اگر خیلی این تبلیغات آزار دهنده است که در واقع من فکر می‌کنم نیست باید بدونید مخفی کردن کانال اسپانسری از تلگرام اصلی امکان پذیر نیست و شما باید برای اینکار پلاس مسنجر و نصب کنید

مخفی کردن اسپانسر پروکسی

همانطور که در بخش سرورها مشخه با فعال کردن گزینه Hide proxy sponsor دیگه تبلیغات کانال‌های متصل به سرور برای شما در بالای صفحه نشان داده نخواهد شد. البته ممکن است در آینده این قابلیت حذف شود.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
87 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی بیشتر رای
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا