خانه » تلگرام » تغییر زبان تلگرام و فارسی کردن منو و محیط پیامرسان

تغییر زبان تلگرام و فارسی کردن منو و محیط پیامرسان

چگونه زبان تلگرام را فارسی کنیم

چگونه زبان تلگرام را فارسی کنیم، ساده ترین آموزش تغییر زبان تلگرام اندروید، آیفون و کامپیوتر بدون هیچ ربات و برنامه جانبی.

شاید یکی از مهمترین کنایه‌هایی که به این پیامرسان محبوب میزدند همین نداشتن زبان رسمی کشور ما بود که از هم اکنون این قابلیت هم به آن اضافه شده است و با منوی فارسی بیش از همیشه لذت بخشتر خواهد بود.

در حالی که بعد از هند بیشتر کاربران تلگرام در کشور ایران قرار دارند اما زبان فارسی در این برنامه تا مدتها وجود نداشت، در جدیدترین بروز رسانی تلگرام زبان فارسی رسما به نسخه اندروید و ios اضافه شده است و هم اکنون کاربران ایرانی که از نسخه اصلی تلگرام استفاده می‌کنند می‌توانند بدون بروز رسانی زبان تلگرام خود را فارسی کنند. (نسخه ویندوز یا pc بزودی اضافه خواهد شد)

چگونه تلگرام انگلیسی رابه فارسی تبدیل کنیم

برای فارسی کردن زبان تلگرام خود ابتدا از منوی همبرگری بالای تلگرام وارد Settings شوید و سپس به قسمت Language بروید

چگونه زبان تلگرام را فارسی کنیم

از میان لیست زبان فارسی را انتخاب کنید که پس از انتخاب زبان فارسی منو و نوشته های تلگرام شما به زبان شیرین فارسی درمی آید.

تغییر زبان تلگرام

قبلا در تلگرام های غیر رسمی همانند موبوگرام تلگراف، تلگرام فارسی، و تلگرام پلاس از زبان فارسی پشتیبانی میشد اما حالا با بروزرسانی تلگرام اصلی دیگر نیازی به استفاده از تلگرام های غیررسمی نیست و کاربران می‌توانند به راحتی زبان نسخه اصلی را پارسی کنند.

یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که با پارسی شدن زبان تلگرام نوشته ها از راست به چپ خواهد شد.

توصیه ما به کاربران تلگرام این است که همواره از نسخه اصلی تلگرام استفاده کنید و از برنامه های غیررسمی تا آنجایی که امکان دارد استفاده نکنید و اگر هم استفاده می کنید اطلاعات حیاتی و خصوصی خود را با آنها ردو بدل نکنید و فقط با برنامه تلگرام اصلی که از گوگل پلی دانلود می کنید این کارها را انجام دهید.

زبان فارسی فعلا برای نسخه Pc وجود ندارد اما اگر زبان فارسی به آن اضافه شده با ورود به تلگرام کامپیوتر و قسمت بالا سمت چپ منو (سه خط) را انتخاب کرده و در قسمت Change Language فارسی را انتخاب کنید.

چگونه تلگرام ایکس را فارسی کنیم

ابتدا وارد تلگرام ایکس شده و از Settings وارد قسمت Language شوید. در اینجا لیست زبانهای پشتیبانی شده به نمایش در می آید که باید فارسی یا Persian را انتخاب نمایید.

اگر زبان فارسی در لیست نبود حتما از طریق گوگل پلی تلگرام ایکس را بروزرسانی کنید.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
4 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی بیشتر رای
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا