خانه » تلگرام » حذف كردن تاريخچه استيكر تلگرام (اخیرا استفاده شده)

حذف کردن تاریخچه استیکر تلگرام (اخیرا استفاده شده)

ما روزانه در گروه و چت با دوستان از استیکرهای زیادی استفاده می کنیم و پس از استفاده زیاد از آنها در تاریخچه تلگرام ما برای همیشه خواهد ماند تا دسترسی ما در دفعات بعدی به آن سریعتر شود.

یکی از دلایلی که باعث میشود ما نیاز داریم تا تاریخچه استیکر های تلگرام را از روی سرور او پاک کنیم این است که شاید مواقعی استیکری را اشتباهی فرستاده و یا یک استیکر نامناسب را برای کسی فرستادیم و حالا می‌خواهیم آن را حذف کنیم.

پس از اینکه استیکرو برای آن شخص Send کردیم در هیستوری ما استیکر برای همیشه خواهد ماند و اگر شخصی دیگری از تلگرام ما استفاده کنند حتما آن استیکرو در هیستوری خواهد دید و شاید این برای ما بسیار بد باشد و بخواهیم آن استیکر را برای همیشه از هیستوری تلگرام پاک کنیم.

حذف استیکر های نصب شده بر روی تلگرام

برای پاک کردن تاریخچه استیکر تلگرام ابتدا وارد Telegram خود شوید و به یک گفتگوی دلخواه بروید و در بخش Recently Used “اخیرا استفاده شده” لیست را مشاهده می‌کنید

حذف تاریخچه استیکر تلگرام

حالا روی اون استیکری که میخوای پاکش کنی یک ثانیه لمس کن و نگه دار و Remove from recent و بزنید تا پاک بشه! به همین آسونی

شما به همین صورت هرکدوم که دلتون خواست برای همیشه از هیستوری خود پاک کنید. اگر تاریخچه استیکر تلگرام پاک نشد حتما هم یبار کش تلگرام خود را پاک کنید و چند تا استیکر جدید برای گروهی یا شخصی ارسال کنید تا از قسمت استیکرهای استفاده شده برای همیشه حذف شوند.

حذف استیکر فرستاده شده

برای حذف استیکر فرستاده شده در تلگرام براحتی میتوانید روی Sticker لمس طولانی کنید و از قسمت بالا علامت سطل آشغال و بزنید، سپس در پنجره باز شده تیک رو بزنید تا هم برای شما و هم برای اون طرف پاک بشه. اگر تیک را نزنید فقط برای شما پاک میشه و در چت طرف مقابل همچنان باقی میماند.

حذف استیکر از سرور تلگرام

برای اینکه یک پک را برای همیشه از روی سرور تلگرام حذف کنید باید حتما خودتان سازنده اون باشید و به هیچ وجه نمیتوانید پکی که شخص دیگری اونو ساخته را حذف کنید.

پس اگر شماره ای که با اون پک را ایجاد کردیده اید را دارید به بات sticker@ رفته و سپس استارت کنید و سپس دستور delpack/ را بزنید و از میان پک ها اونی که میخواهید را انتخاب و ریمو میکنید و با اینکار اون پک از روی همه گوشی ها پاک خواهد شد.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا