خانه » تلگرام » منقضی شدن کد تایید تلگرام | پیام Code expired یعنی چی؟

منقضی شدن کد تایید تلگرام | پیام Code expired یعنی چی؟

نقضی شدن کد در تلگرام

منقضی شدن کد تایید تلگرام یعنی چی، عده ای از کاربران Telegram هنگام ورود به حساب کاربری خود با پیغام Code expired. please login again مواجه میشوند که به آنها میگوید (کد منقضی شده است لطفا دوباره وارد شوید).

این پیغام زمانی رخ میدهد که شما قصد دارید در دیوایس دیگر (مانند گوشی جدید یا کامپیوتر و تبلت و ..) وارد حساب خود شوید و وقتی کد را وارد میکنید با خطای نامبرده مواجه میشوید درحالی که رمز را در زمان مناسب (مدت زیادی از ارسال کد نگذرد) و بدرستی وارد میکنید ولی باز هم این پیام را نشان میدهد.

Code expired. please login again

چرا این خطا رخ میدهد

به احتمال زیاد این کار برای افزایش امنیت تلگرام شما است، افراد سودجوی با اکانت های جعلی و با کلک سعی میکنند کد 5 رقمی شما را بدست بیاورند و بسیاری از قربانیان ساده لوح هم بدون هیچ اطلاعی کد تایید را در اختیار هکر قرار میدهند و آنان هم وارد حسابشان میشوند. با این قابلیت جدید اگر شخصی با یه آی پی دیگه قصد ورود به تلگرامتان را داشته باشد و حتی موفق شود کد شما را بدست آورد با پیغام Code expired روبرو شده و نمیتواند شما را به اصطلاح هک کند.

اما خود شما هم اگر بخواهید با دستگاه دیگر وارد اکانت خود شوید ممکن است با (کد منقضی شده است) مواجه شوید چون تلگرام فکر میکند شما فرد دیگری هستید.

راه حل مشکل منقضی شدن کد تایید

راه حل این مشکل نکات زیر است که با رعایت آن میتوانید این اخطار را از بین ببرید ولی باید بدونید مدتی زمان میبرد تا این مشکل رفع شود.

1- بعد این ارور بهتر است 24 تا 72 ساعت صبر کنید و مجددا امتحان نمایید، طی این مدت از تلاش بیهوده بپرهیزید و هی پست سرهم اینکارو نکنید.

2- سعی کنید با اینترنت خونگی یا دیتای موبایل خود وارد شوید و از wifi دیگری استفاده نکنید چون دو آی پی متفاوت باعث میشه آی پی دومی به عنوان ورود غیرمجاز شناخته شود. یا با شیلترشکن وارد شدید که در بار اول مثلا با کشور آمریکا و بار دوم با آلمان جویین شدید، این ممکن است از نظر تلگرام نوعی ورود غیرمجاز باشد.

3-حتما از نسخه اصلی تلگرام استفاده نمایید، چون باگ ندارد و امنیت آن هم بالا میباشد.

4- در اخر هرکاری کردید نتیجه نگرفتید با مراجه به دیلیت اکانت تلگرام اکانت خود را کلا پاک کنید و مجدد وارد شوید.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
11 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی بیشتر رای
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا