خانه » تلگرام » قطع شدن تلگرام | چه تلگرامی الان کار میکنه؟

قطع شدن تلگرام | چه تلگرامی الان کار میکنه؟

قطع شدن تلگرام

دلیل قطع شدن تلگرام متفاوت است و خیلیا بنا به دلایلی نمیدانند چرا امروز این اتفاق افتاده است. وضعیت در روزهای اخیر به سمتی میره که برنامه های عبور از تحریم با مشکل رو به رو شده اند، همچنین ممکن است اختلالی از سمت سرور باشد که به زودی رفع میشود.

حال شده که از دیشب تا امروز یا مثلا چند مدت همینطور با قطعی رو به رو هستید که ما به صورت ویژه به بررسی این اشکال پرداختیم. ما قبلا مشکل ورود به تلگرام را مورد بررسی قرار داده ایم.

اتصالات خود را چک کنید

ابتدا ببینید اصلا بسته دارید یا نه و سپس یک سایت باز کنید و مشاهده نمایید که به درستی بارگیری میشود، همچنین اگر به Vpn وصل هستید آن را چک کنید یا شیلترشکن خود را عوض کنید. اگر همه چی درست بود پس از بابت اتصال خیالمان راحت است.

قطع شدن تلگرام به علت پروکسی ها

بسیار اتفاق افتاده است که با فعال کردن پروکسی پس از مدتی اون سرور از کار افتاده شده یا شلوغ شده است که در این صورت حتما علامت سپر بالا را بزنید و چک کنید که آیا پینگ دارد یا خیر در صورت عدم پینگ از برنامه تله پروکسی یا مشابه آن استفاده نمایید. پروکسی ها بسیار امن هستند و ترافیک مصرفی شما را کاهش میدهد.

از منوی دیباگ کمک بگیرید

پس از دسترسی به منوی مخفی در تلگرام تو Debug Menu از بین چندین گزینهReset Dialogs و Clear sent media cache را بزنید و ببینید مشکل رفع شده است یا خیر، این گزینه ها تلگرام شما را سبک میکند و فایلهای زائد را پاکسازی میکند

قطع شدن تلگرام به دلیل استفاده از غیررسمی ها

شایع ترین علت نسخه های غیررسمی میباشد، شدیدا این نسخه ها مشکل اتصال دارند و بگیر نگیر دارد. قبلا هم گفتیم که حتما نسخه اصلی این پیامرسان را نصب کنید، در تلگرام اصلی علاوه بر امنیت کامل اطمینان میدهیم که مشکل از بابت اتصال وجود ندارد.

اگر هرکاری کردید نتوانستید علت قطعی تلگرام را بیابید به صفحه “مشکل وصل نشدن تلگرام” بروید، ما در اون بخش علت های دیگر را بررسی کردیم.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا