خانه » تلگرام » فعال کردن تماس صوتی تلگرام | روش 100 درصد تضمینی

فعال کردن تماس صوتی تلگرام | روش 100 درصد تضمینی

فعال کردن تماس صوتی تلگرام

چرا تماس صوتی تلگرام وصل نمیشه، چگونه تماس صوتی تلگرام را فعال کنیم ، تماس صوتی تلگرام در ایران مسدود است و بعضیا با تغییر آی‌پی و پروکسی به دنبال دور زدن این محدودیت و عبور از این مشکل هستند که در ادامه به تنظیمات رفع فیلتر تماس صوتی تلگرام میپردازیم

تماس صوتی در همه اکانت ها فعال است و مشکل تماس صوتی در ایران اینه که در همون ابتدا با مخالفت کشور سریعا مسدود و فیلتر شد، اما حالا که همه از برنامه های عبور از تحریم استفاده میکنند میتوان به راحتی با همه افراد در تلگرام تماس گرفت و مکالمه امن و مجانی داشته باشید. برای برقراری مکالمه رایگان و فعال کردن تماس صوتی تلگرام فقط کافیه تلگرام خود را بروز کنید، اگر بیم این دارید که در تماس صوتی تلگرام شماره میفته یا نه باید بدونید که اگه هیچکدوم شماره همو نداشته باشید نیازی به نگرانی نیست.

تماس صوتی چگونه کار میکند؟

تلگرام برای برقراری تماس تلفنی از اتصال Peer to Peer استفاده میکند تا کیفیت تماس افزایش یابد. هنگام تماس با دوستتان تلگرام شما را به نزدیکترین سرور خود متصل میکند تا در سریعترین زمان با شخص مورد نظر ارتباط برقرار کنید. همانطور که میدانید این پیامرسان در سرتاسر جهان سرورهایی دارد و به همین علت سرعت و کیفیت تماس صوتی در آن باید بسیار بالا باشد که البته در کشور ما زیاد هم سریع نیست ولی میتوانید براحتی تماس برقرار کنید

کیفیت صدا در تماس صوتی به‌ صورت کاملا هوشمند خواهد بود به این صورت که هرچی سرعت اینترنت شما بالاتر کیفیت ان نیز بیشتر است و هرچی سرعت اینترنت شما کمتر باشد به همون اندازه کیفیت صدای رد و بدل شده هم کاهش میابد ولی این کاهش زیاد محسوس نخواهد بود. مثلا با کم بودن سرعت در بعضی پیم رسانها نمیشه تماس برقرار کرد یا دائم قطع و وصل میشه ولی با قابلیت هوش مصنوعی همانند پخش فیلم های یوتیوب بر اساس سرعت شما کیفیت تعیین میشود.

چگونه تو ایران با تلگرام تماس صوتی بگیریم

برای اینکار ابتدا سرویس dns مربوط به کلودفلر یا همون 1.1.1.1 را دانلود کنید وصل شوید سپس وارد تلگرام شوید تا بتوانید تماس بگیرید. چون این اپ در گوگل‌پلی مارو تحریم کرده قبلش از طریق آموزش “این آیتم در کشور شما در دسترس نیست از گوگل پلی” محدودیت را از بین ببرید. این اپ عالیه و کیفیت تماس صوتی در اون بسیار بالاست (هر دو طرف اینو نصل کنید)

آموزش فعال کردن تماس صوتی تلگرام

برای برقرای تماس صوتی ابتدا وارد گفتگوی شخص مورد نظر شوید و سپس روی اسم اون در بالای صفحه کلیک و سپس آیکون تماس را لمس کنید. اگر ارتباط اینترنتی در هردو طرف برقرار باشد به راحتی تونستید که یک تماس اینترنتی رایگان بگیرید.برای استفاده از تماس صوتی برای تلگرام کامپیوتر باید میکروفن داشته باشید که بتوانید صحبت کنید.

اموزش تماس صوتی تلگرام

مشکل در فعال کردن تماس صوتی تلگرام

اگر نتوانستید تماس بگیرید احتمالا باعث ان موارد زیر است که در همه تلگرامها همانند موبوگرام و پلاس مسنجر و … یکی است

  • عدم اتصال به اینترنت در شما یا طرف مقابل (هردو باید به اینترنت وصل باشید)
  • مسدود بودن تماس در ایران
  • بروز نبودن تلگرام دوست شما

چگونه تماس صوتی تلگرام را غیر فعال کنیم

بعضی ها بنا به دلایلی اصلا دوست ندارند این قابلیت برای اون ها فعال بشه و میخوان از دست مزاحمان و تک زنگ راحت بشوند که برای اینکار وارد Settings بر روی قسمت Privacy and Security ضربه بزنید بخش Calls روی Nobody بزارند. اگر میخواهید فقط از مخاطبان تماس دریافت کنید روی My Contacts بزارید.

غیر فعال سازی تماس صوتی تلگرام
guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
3 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی بیشتر رای
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا