اسکرین شات از سکرت چت یا عکس تایمر دار تلگرام

عکس گرفتن از سکرت چت تلگرام و ذخیره عکس

در سکرت چت محرمانه تلگرام یا Secret Chat شما در حالت عادی نمی‌توانید عکس را سیو کنید. خاصیت عکس زمان دار و نابود شونده این است شخصی که نمیخواهد تصاویر و پیام هایش ذخیره شود از این طریق اقدام به ارسال پیام تایمر دار میکند تا مخاطبش نتواند مخفیانه و یواشکی آن را ذخیره و یا اسکرین شات بگیرد.

برای اسکرین شات از چت خصوصی و ذخیره عکس تایمر دار در سکرت چت تلگرام بدون متوجه شدن شما باید بیخیال ترفند اسکرین شات عادی بشید چون عملی نیست و بهتره آموزش های زیر را انجام دهید.

1 – گرفتن اسکرین شات از سکرت چت تلگرام با گوشی دوم

اولین و ساده ترین روش عکس گرفتن از صفحه گفتگوی مخفی تلگرام اینه که یک گوشی دومی یا دوربینی داشته باشید که وقتی طرف عکس را فرستاد و تا زمانی که باقی هست سریع از روی صفحه گوشی خود عکس بگیرید.

میتوانید از گوشی یکی از اعضای خانواده استفاده کنید.

نحوه گرفتن اسکرین شات از سکرت چت تلگرام

2 – دور زدن محدودیت اسکرین شات تلگرام با لپ تاپ

اگه به گوشی دوم دسترسی ندارید و لپ تاپ یا کامپیوتر دارید، باز همی میتوانید محدودیت اسکرین شات تلگرام را دور بزنید. برای اینکار نیاز به یک برنامه شبیه ساز اندروید دارید. مثلا می‌توانید از برنامه bluestacks استفاده کنید.

این برنامه کامپیوتر شمارو به گوشی دوم تبدیل میکنه و شما سکرت چت هارو باهاش باز میکنید و با گوشی خودتون از روش عکس میگیرید یا حتی فیلم برداری کنید. حتی میتوانید با زدن دکمه print screen روی کیبورد هم از روش عکس بگیرید.

3- برنامه فیلمبرداری از سکرت چت تلگرام

این روش در گوشی های قدیمی جواب نمیده و اونایی که گوشیشون قابلیت فیلم برداری از صفحه نمایش و داره میتونن از این قابلیت عالی استفاده کنند. ابتدا در گوشی خود به دنبال برنامه Game Launcher بگردید و اگه نبود اونو نصب کنید که البته در گوشی های سامسونگ و اندروید 6 به بالا حتما هست.

وارد Game Launcher شده و چون این برنامه مختص فیلم برداری از بازی هاست احتمالا لیست بازی های نصب شده در تلفن همرا شمارو میاره ولی شما باید از قسمت میانی Add رو زده و تلگرامتون و انتخاب کنید‌، سپس از قسمت پایین Game tools و یبار لمس کنید تا فعال شود.

نگرفتن اسکرین شات در سکرت چت

حالا که وارد تلگرام شدید گوشه گوشی یک آیکون نارنجی شناور هست که وقتی اونو لمس کنید چندین گزینه میاد.

شما یک بار سکرت چت و باز کنید و بدون هیچ کاری تلگرام و کلا ببندید و اینترنت گوشی و قطع کنید

حالا وارد سکرت چت شده که براتون عکس فرستاده بعد همون آیکون نارنجی و بزنید و گزینه Record را انتخاب کنید و حالا عکس و بزنید تا باز بشه و تا پایان ثانیه تخریب عکس بزارین باز بمونه و سپس Record را از بالا استپ کنید.

حالا برین ویدیو ضبط شده و پخش کنید و میبینید که تصویر و قشنگ و با کیفیت فیلم گرفته. حالا این فیلم و در پخش کننده گوشیتون پخش کنید و از روی فیلم میتونید اسکرین شات بگیرید.

توجه کنید اگه در اون مرحله گفته شده اینترنت و قطع نکنید تصویر و فیلم کلا سیاه میفته و حتما نت و قطع کنید. این روش کاملا تست شده و فیلمش هم در پایین موجوده که میتوانید مشاهده کنید و اگه به صورتی دسترسی به برنامه بالارو ندارید از برنامه AZ Screen Recorder هم میتوانید استفاده کنید.

عکس گرفتن از صفحه گفتگوی مخفی تلگرام

در این ویدیو کوتاه ما همین کارو با آموزش بالا انجام دهدیم و کاملا موفق بودیم که از صفحه فیلم بگیریم و ذخیره کنیم. این روش تضمینی عکس گرفتن از سکرت چت تلگرام و ذخیره عکس است

جلوگیری از گرفتن اسکرین شات در تلگرام

اگر به دنبال راهی برای جلوگیری از این روش هستید بهتره بدونید هیچ چیز امنی در دنیای شبکه های مجازی نیست و حتی همین تلگرام و هم میشه با روش های بالا دور زد پس از افشای تصاویر شخصی خود جدا خودداری کنید.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
9 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا