ربات پاکسازی پیام های گروه | حذف کلی و کامل سوپرگروه

ربات پاکسازی پیام های گروه

آیا دوست دارید همه پیامهای گروه و پاک کنی، با بهترین ربات پاکسازی گروه که رایگان هست میتوانید به صورت کلی و بدون زحمت پیامهای گروه را پاک کنید. البته ادمینها به صورت دستی هم میتوانند اینکارو انجام دهند ولی اگه مثلا هزاران پیام و عکس و فایل تو گروه باشه خب باید بگیم اصلا نشدنیه اینکارو انجام بدید.

در واقع اگه گروهتون روزی 1000 تا پیام بیاد حساب کنید طی یک سال چقدر پیام و محتوا ارسال شده و اصلا هم نمیتونید اینارو پاک کنید اما با کمک ربات پاکسازی پیام های گروه براحتی اینکارو انجام دهید.

معرفی ربات پاکسازی پیام های گروه

یک بات خوب که خودم هم تست کردم و سرعت بسیار بالایی داره رایگان اینکارو برای شما انجام میدهد. ابتدا وارد گروه خود شوید و بات delall_bot@ را ادمین کنید و تمام دسترسی ها را بدهید. (حتما باید ادمین باشید تا بتوانید از این امکان استفاده کنید)

بهترین ربات پاکسازی گروه تلگرام

حالا دستور delall/ را در گروه خود ارسال کنید و منتظر باشید تا پیامها پاکسازی شود. زمان کلی پاکسازی به حجم پیامهای گروه بستگی دارد و شاید تا یک ساعت هم طول بکشد. بعد اینکه همعه پیامها پاک شد ربات خودش از گروهتون لفت میدهد و نیازی به نگرانی نیست چون اگر خودم تست نمیکردم در موردش تو سایتم مطلب نمیزاشتم.

بعضی از ادمین ها وقتی از حذف میلیونها پیام طی چند سال ناامید میشوند گروه خودشون عوض میکنن و ممبرها را به گپ جدید دعوت میکنند. اما با روش بالا دیگه نیازی به این کارا نیست

پیمایش به بالا