خطای an unexpected error occurred در تلگرام و واتساپ و اینستاگرام

خطای an error occurred

یکی از پیغام هایی که ممکن است در اینستاگرام، تلگرام، واتساپ و … با آن مواجه شوید ارور یا خطای an error occurred است که خیلیا نمیدونند یعنی چه؟ ولی دلائل مختلفی دارد و در اینجا معنی و علت این اخطار را برای شما روشن میکنیم تا آن را رفع کنید و یا در آیند باهاش مواجه نشید.

امنیت یکی از مهمترین خاصیت های پیامرسان‌ها است و همچنین باعث میشود که به این راحتی ها کسی نتواند به حریم شخصی شما نفوذ کند. با قابلیت های گوناگون همانند تایید دومرحله ای و رمز یبار مصرف عملا کسی که به شما دسترسی نداشته باشد نمیتواند به اکانت شما دسترسی پیدا کند ولی اگه کسی به سیم کارت یا تایید دو مرحله ای شما دسترسی داشته باشد یا سعی کند به آن دست یابد با سد محکم امنیتی این پیامرسان مواجه میشود.

مثلا شخصی در جای دیگه رمز دو مرحله ای شمارو بلده ولی بین دو سه رقم شک داره و تا چند بار امتجان میکنه که وارد بشه ولی به علت اقدام مکرر مدت زمانی محدود میشود. ولی خب شاید شما شخصی باشید که برای اکانت خود رمز را فراموش کردید یا در روز چند بار ورود و خروج کردید و ربات های هوشمند شمارو به عنوان نفوذی شناسایی میکنند و محدود میکنند و با خطای an error occurred و … مواجه میشوید.

رفع خطای an error occurred در پیامرسان‌ها

خطای an error occurred در تلگرام دلایل مختلفی دارد که افراد با سهل انگاری با آن مواجه میشوند، مهمترین کار صبر کردن به مدت یکی دو روز بدون اقدام مکرر است و 80 درصد با اینکار حل میشود. و در زیر نکاتی بهتون میگیم که امیدواریم با رعایت آن ها هرچه سریعتر مشکل شما حل شود.

1- استفاده از همان گوشی ساخت اکانت

2- استفاده از همون آی پی در هنگام خارج شدن و در صورت تکرار بیش از حد استفاده از آی پی دیگر

3- استفاده از نسخه های دیگه اون پیامرسان (مثلا نسخه وب یا Pc )

4- ریست فکتوری گوشی ( قبل از اینکار از اطلاعات خود بکاپ بگیرید )

5- تغییر imei گوشی (آخرین راهکار)

پیغام An Unknown network error has occurred هم در اینستاگرام زیاد شایع است که با روش های بالا رفع میشود. تغییر imei گوشی بهتر است توسط شخص کاربلد انجام شود چون کار نسبتا راحتی نیست و ممکن است اشتباه کنید ولی به احتمال 90 درصد مشکل را حل میکند. این نکات برای افرادیه که اسپمر نیستند و اگر اسپمر هستید فقط روش اخر جواب میدهد.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
4 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا