دیلیت اکانت اینستاگرام ورژن جدید | حذف پیج دائمی با لینک مستقیم

دیلیت اکانت اینستاگرام

حتما شده که به دلایلی دلتون میخواد که دیلیت اکانت اینستاگرام و دائمی انجام بدید یا بصورت موقت خود را از دید بقیه پنهان کنید. خوشبختانه این امکان در ورژن جدید اینستاگرام برای همه فراهم شده است که بتونید خیلی فوری و سریع پیج خود را با گوشی حذف کنید.

برای انجام اینکار نیاز به سایت، گوگل، لینک مستقیم و این حرفا نیست اصلا، فقط کافیه با همون برنامه اینستا گوشی وارد حساب خود شوید و سپس آموزش زیر را انجام دهید

این آموزش برای گوشی‌های اندروید هست ولی آیفون هم گزینه‌هاش شبیه همین است و فرقی ندارد. پس با ما تا انتها همراه باشید …

آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام بصورت دائمی و موقت

شما برای اینکه بتوانید حساب خود را به صورت دائمی و موقت پاک کنید راه آسانی در پیش دارید. کافیه که اینستاگرام و خود را باز کنید طبق اسکرین شات های زیر مراحل و برید.

وارد پروفایل خود شوید و از طریق منوی بالا روی Settings And Privacy “تنظیمات و حریم خصوصی” بزنید.

لینک مستقیم دیلیت اکانت اینستاگرام

حالا به بخش Account Center بروید. شاید این گزینه برای شما پایینتر باشد.

اکانت اینستاگرام

تو این بخش باید Personal details “جزئیات شخصی” و انتخاب کنید

دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی

طبق اسکرین شات زیر باید قابلیت Account ownership and control “کنترل و مالکیت حساب” براتون بیاد. اگه نیومد حتما اینستای شما آپدیت نیست

دیلیت اکانت اینستاگرام

تو این بخش باید گزینه Deactivation or deletion “غیرفعال‌سازی یا حذف” و انتخاب کنید

دیلیت اکانت اینستاگرام

حالا شما باید انتخاب کنید که می‌خواهید حساب و دائمی حذف کنید یا موقتی، تیک و بزنید و سپس Continue را بزنید.

گزینه اول Deactivation Temporarily حساب شمارو بصورت موقتی غیرفعال خواهد کرد. ولی گزینه دوم که برای پاک کردن حساب هست، نمایه شمارو بصورت دائمی حذف خواهد کرد. در ادامه توضیح دادیم که فرق اینها با هم چیست

اگه برای حذف دائمی انتخاب کردید، با صفحه زیر مواجه خواهید شد. در این صفحه ازتون میپرسه به چه علت میخوای حسابت و حذف کنی که زیادم مهم نیست. اخرین گزینه Something else و بزنید مثلا و سپس Continue و بزنید

حالا رمز حساب خود را وارد و کنید و Continue و بزنید تا کار تمام شود.

با دیلیت اکانت اینستاگرام چه اتفاقی میفته؟

با دیلیت اکانت اینستاگرام چه اتفاقی میفته؟

وقتی پیج خود را دائمی حذف کنید، نمایه، تصاویر، ویدیوها، نظرات، لایک‌ها و فالوورهای شما برای همیشه حذف خواهند شد. تمامی دنبال کنندگان شما دیگر قادر نخواهند بود شما را جستجو کنند یا پست‌های شما را ببینند. تمامی پست و رلیز شما در اکسپلور حذف خواهد شد.

اگر بصورت موقتی دی اکتیو کنید (همون گزینه اول) نمایه، عکس‌ها، نظرات و لایک‌های شما تا زمانی که مجدد وارد حساب خود نشید، پنهان خواهد ماند. به محض ورود همه اطلاعات شما بازیابی خواهد شد.

پس قبل از انجام هرگونه اقدامی قبل از حذف حساب خود، یه بررسی کنید و اگه اطلاعات مهمی دارید یک کپی از آنها برای خود ذخیره کنید. بعد از دیلیت کردن ممکن است برای همیشه دسترسی به اطلاعات خود را از دست بدهید.

توجه کنید وقتی حساب خود را حذف کردید، اگر تصمیم دارید که بعداً یک پیج اینستاگرام دیگه ای بسازید، نمی توانید با همان نام کاربری ثبت نام کنید. و در صورت حذف از روش بالا برای همیشه اطلاعات شما پاک میشود و قابل بازیابی نیست.

آموش حذف پیج اینستاگرام از طریق سایت رسمی

ابتدا باید از طریق مرورگر وارد حساب خود شوید.

پس از ورود روی لینک زیر کلیک کنید تا مستقیم به صفحه Personal details منتقل شوید.

ورود به سایت حذف کردن پیج تلگرام

شما باید در اینجا گزینه Account ownership and control و انتخاب کنید

حذف دائمی اینستاگرام

تو این بخش باید گزینه Deactivation or deletion و انتخاب کنید

حذف سریع اکانت اینستاگرام

این بخش هم که مثل گوشی هست و شما باید انتخاب کنید که می‌خواهید حساب و دائمی حذف کنید یا موقتی، تیک و بزنید و سپس Continue را بزنید.

گزینه اول حساب شمارو بصورت موقتی حذف خواهد کرد ولی گزینه دوم بصورت دائمی حذف خواهد کرد. بالاتر توضیح دادیم که فرق اینها با هم چیست.

حذف موقتی اینستاگرام

ایا بعد از دلت اکانت اینستا قابل پیگیری است؟

اینستاگرام متعلق به متا هست. شرکت متا متعلق به ایالات متحده امریکا هست و به علت عدم همکاری این شرکت با ما هیچ گونه اطلاعاتی به کشور ما نخواهند داد. پس وقتی که صفحه خود را پاک کردید قابل پیگیری توسط پلیس فتا کشور ما نیست و کلیه اطلاعات شما برای همیشه حذف خواهد شد.

خب این هم از آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام که امیدوارم استفاده کرده باشید. هرگونه مشکلی دارید در قسمت نظرات درج کنید تا ما در سریع‌ترین زمان پاسخگوی مشکلات شما باشیم.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا