بازیابی اکانت و نصب مجدد تلگرام حذف شده | برگرداندن حساب دیلیت شده

بازیابی اکانت حذف شده تلگرام

آیا امکان نصب مجدد تلگرام حذف شده وجود دارد؟ برای بازیابی اکانت حذف شده تلگرام باید چیکار کنیم و چگونه حساب کاربری که دیلیت شده را برگردانیم؟ با ما همراه باشید تا طریقه بازگردانی حساب کاربری حذف شده را آموزش دهیم.

حتما برای شما پیش اومده که اکانت قبلی خود را حذف کردید یا ناخواسته حذف شده و بعد از آن به خاطر می‌آورید که اطلاعات مهمی در آن داشتید و یا مدیر کانالی بودید که باید هرجور شده به آن اکانت برگردیدم.

چگونه اکانت دیلیت شده تلگرام را برگردانیم؟

در شرایط عادی اگر شما یک شماره و دیلیت اکانت کنید برای همیشه اطلاعات، مخاطبین، فایل‌ها و گفتگوهایی که در آن حضور داشتید پاک میشود و نه تنها شما بلکه هیچکی به آن دسترسی نخواهد داشت.

ولی در ادامه یک راه به شما پیشنهاد میکنم که بتوانید شماره خود را بازیابی کنید. این روش در صورتی جواب میده که شما مالک سیم کارت فعال باشید، در صورتی که از خط مجازی یا گم شده استفاده می‌کردید، اینکار بسیار سخت خواهد بود.

1- ارسال متن از طریق سایت رسمی

خب برای برگرداندن اکانت تلگرام وارد بخش support شده و در قسمت Please describe your problem مشکل خود را مطرح کنید، درقسمت Your email یک ایمیل معتبر درج کنید که به آن دسترسی داشته باشید، در قسمت Your phone number هم شماره ای که قصد گزارش آن دارید را به فرمت صحیح و با کد کشور ایران (9893900000+) وارد کرده و Submit را بزنید تا برای تلگرام ارسال شود.

برگرداندن اکانت پاک شده تلگرام

 پس از انجام کار بالا با همون متن شکایت، اینبار به [email protected] ایمیل بزنید. متن ارسالی به ایمیل باید حاوی شماره تلفن شما با پیش شماره کشور باشد.

توجه کنید با توجه به بیش از 1 میلیارد کاربر تلگرامی زمان پاسخگویی نسبتا طولانی میباشد و از ارسال مکرر خودداری کنید. حتما در نوشتن درخواست به زبان انگلیسی بنویسید من توصیه می‌کنم به زبان محلی و فارسی گزارش خود را ارسال نکنید.

شما در نوشتن پیام باید تمامی دلایل و علتی که باعث شده حساب شما حذف شود را توضیح دهید. همانطور که گفتیم نوشتن به زبان انگلیسی روان بسیار مهم است. برای بارگذاری تصاویر و مدارک خود هم از اپلودسنترهای خارجی استفاده کنید. اگر قادر به انجام عملیات بالا نیستید با درخواست پشتیبان ویژه (دکمه سبز رنگ گوشه) اینکارو به ما بسپارید.

2- بازیابی اکانت حذف شده تلگرام با اپراتور فارسی

خوشبختانه با توجه به کاربران ایرانی زیادی که در این پیامرسان حضور دارند، یک اپراتور فارسی برای حل مشکلات تلگرام درنظر گرفته شده است که از طریق پشتیبانی تلگرام می‌توانید به آن وصل شده و درخواست خود را مطرح نمایید.

مسیر اپراتور فارسی به این صورت است = settings > help > ask a question

شما باید با خط دیگری که متعلق به خودتان هست وارد شوید و درخواست خود را مطرح کنید. البته همون روش ایمیل بسیار کارایی بیشتری نسبت به این روش دارد.

آیا اکانت دیلیت شده تلگرام قابل بازیابی است؟

آیا پیام های اکانت حذف شده تلگرام قابل بازیابی است یا خیر بستگی به شخصی داره که قصد انجام اینکارو داره، شخص عادی فقط از طریق روش بالا می‌تواند اینکارو انجام دهد ولی پلیس فرق داره!

این سوال که آیا پلیس فتا یا مراجع قضایی میتونه اکانت های پاک شده و برگردونه یا نه به عواملی بستگی داره ولی در بیشتر موارد پلیس ایران نمی‌تواند اطلاعات دیلیت شده این پیامرسان را برگرداند، اما می‌تواند از طریق دیتابیس‌های لو رفته خط شمارو پیگیری کند.

ایران هیچگونه دسترسی به تلگرام اصلی ندارد اما ممکن است به غیررسمی‌های ایرانی که امروزه زیاد هم شده دسترسی داشته باشد. توسعه دهندگان نسخه‌های غیررسمی می‌توانند در صورتی که دادگاه از آنها بخواهد، اطلاعات شمارو در اختیارشان قرار دهد.

آیا اکانت دیلیت شده تلگرام قابل بازیابی است

در هر صورت پیگیری اکانت‌های دلیلت شده خیلی سخت و نزدیک به غیرممکن است. تجربیات و پیشنهادات خود را در قسمت نظرات درج کنید تا دیگران هم از آن استفاده کنند.

حساب کاربری حذف شده به تلگرام پیوست یعنی چه

حساب کاربری حذف شده به تلگرام پیوست یعنی چه

اگر یکی از مخاطبان شما به تلگرام وارد بشه و بلافاصله حساب خود را دیلیت کند، این پیام را مشاهده خواهید کرد.

مثلا طرف ساعت 5 وارد بشه و شما پیام ورود و نبینی و در ساعت 6 دیلیت بزنه و شما هم بعد 6 بیای و ببینی دیگه نمی‌تونی بفهمی اون شخص کی بوده، در هر صورت چیز مهمی نیست و خطری برای اکانت شما ندارد.

این اشخاص حتما جز مخاطبان شما بوده‌اند

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
582 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا