خرید ممبر واقعی | بهترین سایت خرید ممبر تلگرام با بازدید

افزایش ممبر تلگرام

بهترین سایت خرید ممبر تلگرام، پنل خرید ممبر کانال با قیمت ارزان و مناسب در روش‌های گوناگون بدون ریزش ، تبلیغات پوش نوتیفیکیشن ، کلیکی ، پاپ آپ ، واقعی ، اختیاری و … با تعرفه ارزان و اطمینان کامل و رضایت مشتری ها.

برای خرید ممبر در بخش روش های رایگان افزایش اعضای کانال تلگرام توضیح دادیم که چگونه رایگان اینکارو انجام بدید ولی خب بالاخره برای موفقیت بیشتر نیاز به خرید ممبر کانال دارید، ربات یا کانال از مسائل مهمی است که یک کسب و کار باید به آن توجه ویژه ای داشته باشد، روشهایی مانند پنل ارسال نوتیفیکیشن تلگرام و پاپ آپ و … که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

امروزه در ایران بسیاری از کسب و کارهای محلی یا کشوری با استفاده از تلگرام برای تماس با مشتریان خود، قبول سفارشات و پاسخ به سؤالات مختلف، نظرات و شکایات استفاده می کنند. یکی از مهمترین مزایای این ابزار ارتباطی این است که متخصص جداگانه ای برای کار با آن نیازی ندارد و به چهار صورت گفتگوی خصوصی، گروه، ربات، چنل میتوانید خدامات خود را ارائه دهید.

چرا خرید ممبر کانال پیشنهاد میشود

بهترین گزینه برای شرکت ها، ایجاد یک کانال تجاری است. این چنلها به شما توانایی ایجاد پستهایی را می دهد که با همه کاربران و علاقه مندان به اشتراک گذاشته می شود. شما به راحتی می توانید پست ها و محصولات خود را بصورت نامحدود با مخاطبان به اشتراک بگذارید. مزایای یک کانال اینه که فقط مدیر یا ادمین ها می تواند پست بزارند.

اما بعد ساخت کانال شما نیاز به افزایش کاربر دارید که با ان دیده شوید و افراد شما را دنبال کنند. راههای زیادی برای اینکار وجود دارد که با چنتا روش خوب شمارا راهنمایی خواهیم کرد.

افزایش ممبر کانال تلگرام

تبلیغات نوتیفیکیشن تلگرام

شما در طول روز نوتیفیکیشن های زیادی رو روی گوشیتون میبینید، مثل پیغام های بروزرسانی کنید، دانلود کنید، وارد لینک شوید و … در این روش ما به عنوان مثال برای یک برنامه که 200 هزار کاربر داره پیام به صورت نوتیف ارسال میکنیم و افراد موردنظر جذب کانال شما میشوند. افزایش ممبر واقعی تلگرام از طریق ارسال نوتیفیکیشن انبوه به روش های پاپ اپ و نوتیفیکیشن انجام میگیرد که نمونه تصویری ان را در تصویر زیر مشاهده میکنید.

روش کار پوش نوتیفیکیشن چگونه است؟ این کار برای اولین بار داره انجام میشه و بازخورد بسیار مناسبی داشته، افزایش تضمینی اعضای کانال را با ما تجربه کنید. آگهی شما طراحی میشه و همزمان بر روی گوشی تعداد زیادی از افراد، که نرم افزارهای هدف رو نصب کردن به نمایش در میاد و افرادی که مخاطبان احتمالی شما هستن بعد از مشاهده تبلیغ (در صورت تمایل) وارد کانال میشن و اگر در چند دقیقه ی اول از محتوی کانال شما رو پسندیدند در کانال باقی می مانند.

خوبی این روش این هست که تیتر و متن آگهی در همون ابتدای مسیر مشتری ها رو فیلتر میکنه و مخاطبین اصلی رو به سمت کانال می کشونه که باعث صرفه جویی در هزینه و وقت میشود ولی ارسال اگهی شما تا جذب مخاطب درخواستی ادامه پیدا می کند و قطع نمیشود.

چند نکته است که باید صراحتا به آن ها تاکید کنیم:

  • تمامی اعضای ورودی واقعی هستند
  • همه ی اعضای با میل خود وارد کانال شما می شوند و هیچ اجباری برای ورود به کانال نیست
  • این روش از کیفیت مناسبی برخوردار است، همیشه مشتری های قبلی ما که تجربه تبلیغات مان را داشته اند مشتری های جدید معرفی کرده اند.
  • امکان افزایش ممبر کانال شما در یک روز تا 5 هزارتا امکان پذیر است
  • حداقل میزان سفارش هم 1000 تا تعیین شده است که طی یک روز انجام میشود
  • این روش بستگی به کانال مورد نظر داری ریزش است و در بعضی کانال ها کمتر و در بعضیا بیشتر است
  • قیمت های افزایش ممبر هم متناسب با کانال شما میباشد که کانال های تفریحی و سرگرمی کمی قیمت پایینتری دارند و کانال های تجاری و فروش کالا قیمت بالاتری دارند، برای خرید ممبر کانال با پشتیبانی قوی آماده پاسخگویی به شما هستیم

خرید ممبر پاپ اپ

تبلیغات پاپ آپ در تلگرام

ممبرهایی که با روش پاپ اپ به چنلتون شما افزوده میشومد کاملا واقعی هست ولی این روش احتمال ریزش آن از نوتیفیکیشن بیشتر است. نحوه کار اینه که یکباره تلگرام کاربر باز می شود و پیغامی مبنی بر اینکه (آیا می خواهید عضو کانال فلان شوید؟) به کاربر نمایش داده می شود و کاربر درصورت تایید پیغام وارد کانال می گردد. و کاملا با اختیار شخص عضویت انجام میشود. اصولا فرق نوتیفیکیشن و پاپ آپ در نوع ارسال است که در نوتیفیکشن متن تبلیغ مشخصه ولی در پاپ اپ فقط اسم کانال مشخص هست.

در پاپ آپ م میتوانید از لینک عمومی و هم لینک خصوصی استفاده نمایید:

اگه از لینک خصوصی استفاده شود هنگام ارسال از شخص میپرسد که آیا تمایل دارد در کانال شما جوین شود یا نه و در صورتی که روی Join بزند حتما عضو شده و چون محتوای چنل براش مشخص نیست شاید هم برای کنجکاوی عضو شود.

ولی اگه لینک به صورت عمومی باشد (آیدی) تو این حالت کانال برای کاربر به نمایش درمیاد و میتونه محتوارو ببینه و اگه خوشش بیاد Join و بزنه و اگه خوشش نیاد صفحه و ببنده که  احتمال این که کاربر بدون زدن join کانالو ترک کنه خیلی زیاد است، برای همین پیشنهاد ما استفاده از لینک خصوصی است.

خرید ممبر پاپ آپ و خرید ممبر نوتیفیکیشن

برای سفارش پاپ آپ یا سفارش نوتیفیکیشن ابتدا به پشتیبانی پیام داده و هماهنگی های لازم را انجام دهید و بعد از تایید نهایی در همان روز تبلیغ شما شروع میشود. تمامی اعضای ما واقعی و با تمام مدارک به شما ارائه میدهیم و اگه اطمینان میخوایین به این کانال یه سر بزنید تا نمونه کارو ببینید.

فرق خرید ممبر کانال تلگرام نوتیفیکیشن و تبلیغ تو کانال چیست؟

از نظر جذب نوتیفیکیشن سریعتر از تبلیغ درکانال هاست، فرض کنید شما به در یک کانال به مقداری هزینه میکنید که برای نوتیفیکیشن هم همان هزینه است ولی در کانالی تضمینی برای جذب اعضا نیست وطبق بازدید هزینه را پرداخت میکنید ولی ما در اینجا متناسب به نوع کانالتون و براساس نفرات جذب شده هزینه میگیریم و شما میدونید با هزینه کردن این تعداد اعضا جذب میشه و برنامه ریزی میکنید برای فروش محصولاتتون.

پیمایش به بالا