خانه » مطالب متفرقه » برنامه استیکر ساز واتساپ پیشرفته | ساخت استیکر واتس اپ

برنامه استیکر ساز واتساپ پیشرفته | ساخت استیکر واتس اپ

استیکر ساز واتساپ

با برنامه استیکر ساز واتساپ براحتی تصاویر و عکس های خود را به استیکر تبدیل کنید. ساخت استیکر واتس اپ با نرم افزار Wemoji‏ براحتی امکان پذیر است. این برنامه برای اندروید توسعه داده شده است و نسخه کامپیوتر یا ایفون ندارد.

برخلاف تلگرام که در ساخت آسان استیکر های متحرک و ثابت قدرت زیادی دارد، واتس اپ از چنین خصوصیتی محروم بود. اما بالاخره مدتی هست که توسعه دهندگان واتساپ امکان ساخت استیکر را برای این پیامرسان فراهم کردند، هرچند به اندازه تلگرام راحت و کم دردرسر نیست اما با کمک ابزارهایی امکانپذیر است

یک برنامه با نام Wemoji – WhatsApp Sticker Maker وجود دارد که شما بتوانید هرعکسی و به استیکر تبدیل کند و در محیط گفتگوها استفاده کنید.

دانلود استیکر ساز واتساپ Wemoji

این برنامه با 10 میلیون نصب و نمره 4.6 از 5 در گوگل پلی قابل دریافت است. برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید، حجم برنامه 16 مگابایت است.

آموزش ساخت استیکر واتساپ

پس از نصب وارد برنامه شوید. روی آیکون چشمک زن ضربه بزنید و سپس در قسمت پایین روی Create Sticker بزنید.

استیکر ساز واتساپ

سپس در صفحه ی زیر میتونید نوشته ای بنویسید، ایموجی قرار دهید یا هرکاری و مهمتر از همه روی + بزنید و یک عکس از گالری انتخاب کنید.

استیکر ساز واتساپ

مثلا ما عکس زیر را انتخاب کردیم، با ابزاری که برنامه در اختیار ما قرار میدهد میتوانیم بزرگ و کوچیک کنیم، یا برش دهیم و از اینکارا… اینجا هرجور میخوایین با سلیقه خودتون تصاویر را ویرایش کنید

برنامه استیکر ساز واتساپ برای اندروید

پس از تکمیل ویرایش باید روی SAVE بزنید و در مرحله بعد یک نام برای پک استیکر خود انتخاب کنید و بازم روی SAVE بزنید. (نام هرچی میتونه باشه مهم نیست) تو بخش پایینی هم یه توضیح مختصر میتونید بنویسید. (دلخواه)

دانلود استیکر واتساپ خنده دار

حالا برنامه میگه اگه دلتون میخواد این پک به واتساپ اضافه بشه روی ADD بزنید.

استیکر ساز پیشرفته واتساپ

وقتی روی ADD زدید کار تمام شد. بروید تو گفتگوی شخصی در واتساپ و از قسمت استیکرها مشاهده میکنید که پک شما به درستی اضافه شده است و میتوانید برای دوست خود بفرستید.

دانلود نرم افزار استیکر های واتس اپ

اگر میخواهید که اطراف عکستون برش بخوره از ابزار قیچی استفاده کنید.

استیکر واتس اپ کجاست

من در این تصویر بدون دقت برش زدم ولی شما میتونید با دقت بیشتر قشنگ اطراف عکستون و کات کنید تا شکل زیباتری بگیرد. این یکی از بهترین برنامه های استیکر ساز واتساپ است و نمونه های دیگر هم در گوگل پلی موجود است.

اگر توی تلگرام استیکری مشاهده کردید و میخوایین به واتساپ منتقل کنید خیلی راحت با آموزش تبدیل استیکر تلگرام به واتساپ اینکار را انجام دهید.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
4 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی بیشتر رای
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا