خانه » تلگرام » ارسال پیام زماندار در تلگرام | Scheduled Messages

ارسال پیام زماندار در تلگرام | Scheduled Messages

ارسال پیام زماندار در تلگرام با بروزرسانی به نسخه 5.11 امکانپذیر شد. با استفاده از پیام زماندار در زمان مشخص میتوانید یک مسیج را برای گروه یا شخصی در یک تایم دلخواه ارسال نمایید. تلگرام امکان ارسال پیام زمان‌دار (ارسال‌شونده در زمانی مشخص در آینده) را فراهم کرد. این امکان نه فقط در گروه و کانال بلکه برای چت نفر به نفر نیز قابل تنظیم است.

ارسال پیامک زمانبندی شده در تلگرام موقعی بکار میاد که مثلا پیامی برای دوستتان مینویسید و تنظیم میکنید که تلگرام آن را یک ساعت دیگر به او بفرستد، در حالی که شما خواب هستید یا آفلاین هستید.

چگونه در تلگرام پیام زماندار بفرستیم

در آپدیت جدید تلگرام وارد گفتگوی مورد نظر شوید و سپس متن خود را تایپ کنید، حالا روی دکمه ارسال یا همون علامت موشک آبی رنگ لمس طولانی کنید (چند ثانیه نگه دارید) و سپس گزینه Schedule message بزنید

ارسال پیام زماندار در تلگرام

در اینجا شما باید زمانی که میخوایین این پیام ارسال شود را انتخاب کنید. در قسمت روزها از Today یا امروز و فردا را انتخاب کنید و سپس از سمت دیگر ساعت و دقیقه را انتخاب کنید. در قسمت پایین روی دکمه آبی رنگ کلیک کنید تا کار انجام شود.

پیام زمانبندی شده تلگرام

طبق تصویر زیر پیام (سلام) در روز 8 سپتامبر ساعت 1:43 بامداد برای شخص مورد نظر ارسال خواهد شد و نیازی نیست توی اون ساعت شما آنلاین باشد.

ارسال پیام در ساعت خاص

در اینجا شما میتوانید روی پیام لمس کنید تا گزینه هایی برای تغییر داشته باشید. مثلا در قسمت Edit میتوانید متن را ویرایش کنید. در قسمت Reschedule اگر تایم ارسال را اشتباه درج کردید میتوانید زمان را عقب جلو کنید و یا اگر پشیمون شدید آن را Delete کنید.

ارسال پیامک زمانبندی شده در تلگرام

ارسال فایل زمان دار در تلگرام

شما میتوانید بجای پیام برای تصاویر یا ویدیو ها هم همینکارو انجام دهید. مثلا اگر میخواهید یک عکس را در ساعت مشخصی ارسال نمایید هنگام ارسال مثل آموزش بالا روی دکمه Send لمس طولانی کنید و بقیه را هم مثل قبل انجام دهید.

تنظیم نبودن ساعت تلگرام میتواند در این کار اختلال ایجاد کند.

اگر در طول انجام اینکار تا ارسال پیام دیلیت اکانت کنید عملیات کنسل میشود.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا