خانه » تلگرام » پس گرفتن اکانت هک شده تلگرام | چگونه اکانت خود را نجات دهیم؟

پس گرفتن اکانت هک شده تلگرام | چگونه اکانت خود را نجات دهیم؟

پس گرفتن اکانت هک شده تلگرام

آیا پس گرفتن اکانت هک شده تلگرام امکان پذیر هست، امیدی هست که حساب کاربری خود را از چنگال هکرها نجات دهیم؟ با ما همراه باشید تا به شما بگم چجوری تلگرام خود را از هک خارج کنید.

گاهی اوقات با بی تجربگی و عدم توجه به مسائل امنیتی، کد ورود خود را در اختیار افرادی سودجو قرار می‌دهیم که باعث می‌شود به اکانت ما نفوذ کنند. وقتی هم که وارد شدند اگر تا 24 ساعت متوجه حضور اون شخص نشیم، اکانت ما از دسترس خارج خواهد شد. اینجاست که در به در دنبال راه حل هستید برای اینکه بفهمید چگونه دیگران را از اکانت تلگرام خود بیرون کنیم.

برگرداندن یا بازیابی اکانت هک شده تلگرام کار زیاد سختی نیست و فقط به شانس شما بستگی دارد. دو روش خوب در ادامه بهتون میگم که بتوانید اکانت هک شده خود را برگردونید.

اگر تلگرام هک شود چه اتفاقی می افتد؟

تا حالا میدونستید که وقتی تلگرام هک میشود، هکر چه اطلاعاتی را برمیدارد؟ بصورت عادی و بدون دسترسی به شما کسی نمی‌تونه حساب شمارو هک کند و وارد حساب تلگرامتون شود. اما در برخی موارد بخاطر ضعف امنیتی خودتون باعث میشه که یک شخص عادی هم بتونه به حساب شما نفوذ کند.

اگر شخص وارد حساب شود به تمامی گفتگوهای شما دسترسی خواهد داشت و می‌تواند انها را کپی و حذف کند. (جز سکرت چت)

همچنین این شخص الان می‌تواند خودشو جای شما بزنه و از مخاطبان شما اخاذی کنه و در بدترین حالت امکان داره کلاه برداری های بیشتری انجام بده و پلیس هم وارد ماجرا شود. پس این مساله و شوخی نگیرید.

حالا که فهمیدید که این خیلی خطرناک هست و باید هرچی زودتر اشتباهی که کردید و جبران کنید.

روش پس گرفتن اکانت هک شده تلگرام چگونه است؟

خب حالا بریم سراغ اینکه حساب خود را از چنگ شخص نفوذی خارج کنیم. چند روش برای پس گرفتن اکانت هک شده وجود دارد که با توجه به ساعات مختلف باید عمل کنید. شما اول ببینید داخل اکانت هستید یا نه، ما تمام شرایط و توضیح دادیم که امیدواریم به شما کمک کند که اکانت خود را پس بگیرید.

دوستان پلیس فتای ایران نمیتونه تو این مسئله کمکی بهتون کنه ولی بهتر هست که به پلیس فتا مراجعه کرده و بهشون اطلاع بدید که شخصی وارد حساب شما شده است. این باعث می‌شه که بعدها اگر از خط شما سواستفاده شد، پای شما گیر نباشد.

1- پس گرفتن اکانت قبل از بیرون انداختن شما

اگه توی اکانت هستید اینکارو کنید. ابتدا از منوی تلگرام وارد Setting را شوید و در مرحله بعد Privacy and Security را انتخاب کنید. در این بخش به دنبال Devices یا دستگاههای متصل به حساب بگردید

در اینجا شما در قسمت Active Session  دستگاه‌هایی را مشاهده می‌کنید که به حساب شما متصل هستند و میتونی اونارو بیرون بندازی، همچنین با انتخاب گزینه قرمز رنگ Terminate All Other Sessions تمامی دستگاه های دیگر متصل به شماره شما که در حال حاضر در این اکانت حضور دارند اتصالشان از بین خواهد رفت و حساب شما ایمن خواهد شد. بعد اینکار حتما تایید دو مرحله‌ای و انجام بدید.

2- پس گرفتن اکانت بعد از بیرون انداختن شما

حالا یک روز گذشت و شخصی که به حساب شما نفوذ کرده بود شمارو از حسابتون انداخته بیرون و اینجاست که اون سواره هست و شما پیاده و باید تلاش کنید تا این هکر را از دسترسی به اطلاعاتتون منع کنید، به این ترتیب ابتدا سعی کنید شاید بتوانید وارد اکانت بشید ولی خب طرف به احتمال زیاد تایید دومرحله‌ای و فعال کرده و شما به بن بست می‌خورید.

وقتی که پیام فعال بودن تایید دومرحله ای اومد، در هنگام درخواست رمز شما Forget Password و بزنید و با انتخاب Reset My Account اکانت خود را ریست کنید. اگه شانس با شما یار باشه که درجا ریست میشه و به مرحله نام و نام خانوادگی میره و به این صورت اکانت و پس گرفتید.

پس گرفتن اکانت هک شده تلگرام

اگه بگه بعد 7 روز حسابتون حذف میشه که در واقع فرد هکر برای این مدت دسترسی شما را قطع کرده چون نمی‌دانید رمزی که الان گذاشته چیست! متاسفانه در اینصورت شما خیلی بدشانسی اوردید و باید این تعداد روز و صبر کنید تا اکانت شما دیلیت بشه و به شما برگردد. حتی ممکن است این شخص از حساب شما سواستفاده کند و باعث مسدود شدن حساب تلگرام شما شود، که در این صورت دسترسی هردو به اون شماره از بین خواهد رفت.

ولی اگه عجله دارید، شما باید طبق اموزش زیر یک ایمیل به تلگرام بزنید. (ادامه توضیح دادم که چجوری اینکارو کنید)

3- مکاتبه با تلگرام برای پس گرفتن اکانت هک شده تلگرام

ابتدا به جیمیل یا هر برنامه ارسال ایمیلی که دارید بروید. حالا برای نوشتن ایمیل مثل روش زیر عمل کنید

ادرس گیرنده و “[email protected]” بزارید

عنوان هم بزنید “…..My Accounthas been hacked: 989” دقت کنید شمارتون و درست بزارید. مثلا شمارتون و اینجوری بنویسید 989363332244

حالا توی متن ایمیل هم اگه بلدی خودت به انگلیسی بنویس، اگه بلد نبودی بده کسی برات اینکارو انجام دهد.

پس گرفتن اکانت هک شده تلگرام

این نکته را دقت کنید که متن حتما به زبان انگلیسی روان و به همراه دلایل قانع کننده باشد. از طریق سنجاق بالا که طبق عکس زیر دورش خط کشیدم، مدارک مربوط به سیم کارت، پاسپورت یا گواهینامه، و نشانه‌هایی بدهید که ثابت شود این شماره متعلق به شماست.

برگرداندن یا بازیابی اکانت هک شده تلگرام

مثلا اول توضیح بدید که چجوری خط شمارو دزدیدن و سپس از مثلا دوتا مدرک شناسایی + سند سیم‌کارت (پوکه یا هرچی) عکس بگیرید و از قسمتی که گفتم آپلودش کنید

خب کار تمام است و باید چند روزی منتظر بمانید تا به درخواست شما رسیدگی شود. به هیچ وجه دو یا چند بار پیام ندید و کمی صبور باشید.

شکایت کردن و مسدود کردن خط

در صورتی که هرکاری کردید نشد و اگر دیدید از خط شما داره سواستفاده میشه چاره ای ندارید که با در دست داشتن سیم کارت و مدارک صاحب خط به مراکز امور مشترکین شهر خود رفته تا نسبت به مشکل ایجاد شده چاره‌ای پیدا کنند، حتی اگر قضیه جدی است و از خط شما کلاه برداری میکنند به پلیس فتا بروید و شکایت کنید.

شاید دادگاه نتونه خط شمارو پس بگیره ولی ثابت خواهد شد که کلاه برداری و خرابکاری‌های احتمالی به شما ارتباطی ندارد

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا