خانه » تلگرام » قفل کردن پی وی تلگرام | جلوگیری از پیام دادن افراد ناشناس

قفل کردن پی وی تلگرام | جلوگیری از پیام دادن افراد ناشناس

آموزش بستن پی وی و قفل کردن چت

چگونه از شر مزاحم تلگرام خلاص شویم و از پیام دادن افراد ناشناس جلوگیری کنیم؟ ما در این بخش به شما روشی خواهیم گفت که بتوانید پی وی خود را قفل کنید تا افراد غریبه نتوانند به شما پیام دهند.

مشکل مزاحمت در تلگرام زمانی زیاد میشه که در گروههای این پیامرسان عضو هستید و شاید دلتون میخواهد یجوری بشه که کسی پی وی شما نیاد و برای شما مزاحمت ایجاد نکند، خوشبختانه قابلیت قفل کردن پی وی در تلگرام وجود دارد و افراد بدون اجازه شما قادر نخواهند بود که به چت خصوصی شما بیان و به شما مسیج دهند.

آموزش قفل کردن پی وی (مخصوص اکانت پرمیوم)

قابلیت قفل کردن پی وی فعلا فقط برای کسانی فعال است که تلگرام پریمیوم دارند. اگر شما هم جز کاربران ویژه هستید مثل عکس زیر به قسمت تنظیمات تلگرام بروید. برای ایفون هم همین روش هست.

تنظیمات تلگرام

حالا به قسمت Privacy and security (حریم خصوصی و امنیت) بروید.

 قسمت Privacy and security (حریم خصوصی و امنیت)

روی Messages کلیک کنید.

جلوگیری از پیام دادن افراد ناشناس

و روی گزینه My contacts and Premium users (مخاطبین من و کاربران پرمیوم) بزارید.

جلوگیری از پیام دادن افراد ناشناس

حالا فقط مخاطبین شما و کسانی که تلگرام پریمیوم دارند میتوانند به شما پیام دهند و غیر این اگر بخواهند به پی وی شما بیان، پیام زیر براشون نمایش داده خواهد شد.

قفل کردن پی وی تلگرام

همانطور که می‌بینید پی وی شما قفل شده و از شر مزاحمان خلاص خواهید شد. درسته که قابلیت خیلی خوبی هست ولی در حال حاضر فقط کاربران پریمیوم قادر به فعال کردن آن خواهند بود

چگونه از شر مزاحم تلگرام خلاص شویم (غیرپرمیوم)

در حال حاضر راهی نیست که بتوانید پی وی و قفل کنید. تنها راهی که دارید اینه که شخص را بلاک کنید و دیگر پیامی به شما نمیتواند بفرستد.

اگر هم تعداد مزاحمان بالا هست تو همون بخش Privacy and security (حریم خصوصی و امنیت) یکم پایینتر گزینه Archive and mute (بایگانی و بی‌صدا کردن) را روشن کنید.

قفل کردن پی وی تلگرام

امیدواریم که آموزش قفل کردن پی وی تلگرام مورد توجه شما قرار گرفته باشد و امید داریم که در آینده نزدیک، تلگرام این قابلیت را برای همه کاربران فعال کند. اگر قصد دارید که شما هم از این قابلیت استفاده کنید می‌توانید از این بخش تلگرام پرمیوم بخرید.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
20 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی بیشتر رای
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا