ربات دوستیابی تلگرام | چت ناشناس و تصادفی {کاملا رایگان}

خانه » ربات تلگرام | لیست بهترین ها 🤖 (Telegram Bot) » ربات دوستیابی تلگرام | چت ناشناس و تصادفی {کاملا رایگان}
ربات دوست یابی تلگرام

به کمک بهترین ربات دوستیابی تلگرام بصورت کاملا ناشناس و تصادفی با جنس مخالف ارتباط برقرار کنید و خیلی آسان با همدیگه گفتگو کنید. سرویس دوست یابی هوشمند باعث میشه که به درخواست شما دختر یا پسر برای چت شانسی یا بر اساس gps به شما پاسخ دهند و در صورت تایید ادامه دهید.

این بات برای چند گفتگو بدون نیاز به سکه است و شما حتی اگر پروفایل خود را هم تکمیل کنید به اندازه‌ای سکه دریافت خواهید کرد که دیگه نیاز به جمع کردن و پخش لینک نباشد.

یکی از مهمترین نیازهای انسان گفتگو‌ها و رابطه های اجتماعی است که باید به خوبی آن را بیاموزیم تا هم صحبت خود را بیابیم.

در زندگی ما شیوه های مختلفی برای ارتباط با دیگران است. یکی از راه های ارتباط استفاده از ربات تلگرام دوست یابی و ناشناس است که هم رایگان است و خیلی آسان میتوانید افراد مختلف را بیابید و با آن ها گفتگو کنید. به همین راحتی با پیشرفت تکنولوژی و دنیای اینترنت و تعداد بالای پیامرسان ها اینکار انجام خواهد می شود.

ربات دوستیابی تلگرام چگونه کار می‌کند؟

این ربات دوستیابی جستجوی پیشرفته بر اساس شهر سن، جنسیت، محل زندگی، Gps و … دارد که شما را در یافتن شخص دلخواه و یا حتی همشهری خود یاری میکند.

مزیت‌ چت در این ربات نسبت به گروه‌ها این است که جستجو هدفمندتر و در وقت صرفه جویی خواهد شد، در گروه‌ها همه به دنبال دوستی و ارتباط نیستن و تشخیص اشخاصی که تمایل به برقراری رابطه دارند سخت است ولی در این بات دوستیابی همه مشتاق برقراری ارتباط هستند و اینکارو برای شما آسانتر میکند.

آموزش ربات چت ناشناس بصورت رایگان

این بات که برای شما آماده کرده‌ایم نامش هیدن چت است. برای افزودن ربات ابتد روی لینک زیر کلیک کنید و سپس که تلگرام شما باز شد در پایین Start را بزنید تا شروع به کار کند. پس از استارت باید جنسیت خود را انتخاب کنید.

ربات هیدن چت

اگر دکمه کار نکرد آیدی “Hiddenchat2_bot@” را در در تلگرام سرچ کنید

ربات دوست یابی تگلرام

در منویی که براتون باز میشه بهتره اول پروفایل خود را تکمیل کنید. اگر هم دوست ندارید میتوانید اطلاعات الکی بدهید ولی توجه داشته باشید برای اینکه افراد دیگه هم شمارو بیابند نیازه که موارد و به درستی پر کنید.

ربات چت ناشناس

مثلا اطلاعات و تکمیل کردید و حالا چند گزینه برای جستجو دارید. اگر “جستجوی شانسی” و انتخاب کنید بدون توجه به جنسیت براتون یکی و پیدا میکنه و بهتون وصل خواهد کرد. اگر جنس مورد نظرو فقط خواستید پیدا کنه که باید روی “جستجوی پسر یا دختر” بزنید.

ربات چت تصادفی

یک قابلیت دیگر هم که به جستجوی بهتر کمک میکه گزینه “پیدا کردن افراد مورد پسند من” است. این گزینه دقیقا بهتون کمک میکنه که افراد و بر اساس سنشون پیدا کنید. فرق این گزینه با چت تصادفی این است که شما همسن خود یا محدوده‌ی سنی خاصی را بیابید.

ربات چت ناشناس بدون نیاز به سکه

زمانی که ربات شخصی و پیدا کرد براتون به شکل زیر مشخص خواهد شد و شما قادر هستید یا مکالمه را قطع کنید و یا به چت ناشناس ادامه دهید

بهترین ربات دوستیابی تلگرام

این بات قابلیت‌های دیگه هم دارد که با کار کردن براحتی اونو یاد میگیرید.

قابلیت دوستیابی محلی و افراد نزدیک

در بروزرسانی جدید تلگرام شما می‌توانید افرادی که از نظر جغرافیایی به شما نزدیک هستند را پیدا کنید، با آنها چت کنید یا با آنها گروه تشکیل دهید و به گفتگو بپردازدید، این قابلیت یافتن افراد نزدیک در تلگرام People nearby در نسخه 5.8 اضافه شده است.

بات‌های دوست‌یابی اغلب دارای تعداد محدودتری کاربر هستند اما برای قابلیت محلی با بیش از یک میلیارد کاربر فعال این قابلیت یک گام بسیار بلند برای افزایش محبوبیت جهانی‌ تلگرام خواهد بود و بعید نیست با این قابلیت در عرض یک سال تلگرام بتواند کاربران خود را به بیش از یک میلیارد برساند.

پیمایش به بالا