این برنامه در کشور شما در دسترس نیست {4 روش رفع تحریم گوگل پلی}

حل مشکل این مورد در کشور شما

حتما برای شما هم پیش آمده که خواستید یک برنامه را دانلود و بروزرسانی کنید و دیدید که برای کشور ایران خیلی از برنامه ها در گوگل پلی غیر قابل دسترس هستند. همچنین اگر از گوشی های چینی شیائومی و هواوی استفاده میکنید، ممکن است با محدودیت دسترسی به گوگل پلی مواجه شوید

ما این آموزش کامل را برای رفع محدودیت گوگل پلی قرار دادیم تا از شر پیام this app is not available in your country “این برنامه در کشور شما دردسترس نیست” راحت شوید.

در واقع چون ایران تحریم هست متاسفانه بعضی اپ ها اجازه نصب را به کاربران ایرانی نمیدهند. اما خب ما با 4 روش این تحریم و نامردی که در حق ما شده را با قدرت شکست خواهیم داد. برای نحوه‌ی تغییر کشور یا منطقه در گوگل پلی با ما همراه باشید.

1- چگونه برنامه هایی که در کشور قابل دسترسی نیست را دانلود کنیم؟

با تغییر کشور در گوگل پلی براحتی این محدودیت را دور بزنید. ابتدا یک برنامه عبور از تحریم دانلود کنید. که تو همه گوشی ها هم هست و متصل بشید به کشوری جز ایران، سپس وارد تنظیمات گوشی خود بشید و به قسمت برنامه‌ها بروید.

رفع مشکل this app is not available in your country در app store

از میان برنامه های موجود در گوشی خود Google Play Store را انتخاب کنید که از آیکون اون هم مشخص است

این برنامه در کشور شما در دسترس نیست از گوگل پلی

در صفحه اطلاعات گوگل پلی که در گوشی های مختلف فرق داره باید دنبال محل ذخیره سازی یا Storage و همچین چیزایی باشید.

برنامه های غیر قابل دسترس در گوگل پلی

حالا شما باید کل کش و دیتا را پاک کنید، گزینه Clear Data را بزنید. (اینکار مشکلی برای اپ های شما ایجاد نمیکند و فقط تنظیمات گوگل پلی را ریست میکند)

تغییر کشور در گوگل پلی

پس از اینکار باید با یک چیزپی ان وصل بشید و سپس گوگل پلی را باز کنید (هرگز با ای پی ایران باز نکنید چون مجدد با ارور this app is not available in your country مواجه میشود. اول شیلترسکن بزنید و سپس گوگل پلی را باز کنید، میبینید که براحتی میتوانید اپ های تحریم شده را دانلود کنید.

به محض اینکه با ای پی ایران مجدد وارد فروشگاه گوگل بشید باز همون مشکل قبلی و دارید ولی اگر بعدا هم با این مشکل مواجه شدید دوباره مراحل بالارو تکرار کنید.

2- رفع مشکل این آیتم در کشور شما در دسترس نیست با مرورگر

اگه یک درصد برنامه عبور از تحریم ندارید برای رفع تحریم گوگل پلی میتوانید از مرورگر گوشی خود یا کروم استفاده کنید. ابتدا از طریق گوگل نام اون اپ را سرچ کنید و وارد صفحه دانلود اون اپ شودید ولی در اینجا شما قادر نیستید که روی install بزنید و نصب کنید.

اگر در این قسمت گزینه نصب را بزنید مجدد گوگل پلی باز میشود و به پیام “این مورد برای کشور شما در دسترس نیست” برخورد می کنیم ولی جای نگرانی نیست شما مثل تصویر زیر لینک اپ را کپی کنید

نصب اپ تحریم شده از گوگل پلی

پس از اینکه لینک را کپی کردید به سایت apps.evozi.com وارد شوید و مانند تصویر زیر در کادر مشخص شده لینک را جایگزاری میکنیم و روی دکمه ابی رنگ زیرش کلیک کنید تا بصورت مستقیم فایل apk دانلود شود

این آیتم در کشور شما در دسترس نیست

3- رفع تحریم گوگل پلی با استفاده از ربات تلگرام

توسعه روز افزون ربات های تلگرامی توانست جای خالی بسیاری از اپ ها را برای ما پر کند. یکی از بات های خوب و کاربردی این پیامرسان دقیقا چاره ی حل این مشکل است. به کمک این ربات فایل های apk برنامه را بصورت فایل دانلود و نصب میکنید

ابتدا وارد بات APK Downloader شوید و سپس استارت را بزنید. حالا اپ شما میخواهد که لینک برنامه را برای اون بفرستید. از همون روش دوم برای دریافت لینک اپ استفاده کنید

ربات گوگل پلی

پس از ارسال لینک اپ ربات برای شما فایل دانلودی و حجم اپ را نشان میدهد که براحتی قدر هستید دانلود کنید.

4- استفاده از مارکت های دیگر برای دور زدن تحریم ها

خوشبختانه مارکت های زیادی در دنیا و کشور ما وجود دارد، اگر با تحریم نصب اپ مواجه شدید از سایر مارکت های اندرویدی مانند Apkpure مایکت و بازار استفاده کنید. این مارکت ها هرچند به اندازه گوگل پلی بزرگ و جهانی نیستند ولی خب بعضی اوقات بدرد شما میخورد.

guest
نام باید حداقل 3 حرفی باشد
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
پیمایش به بالا